برنامه‌ریزی برای رونق سرمایه‌گذاری یک اولویت اساسی است

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با تاکید بر ضرورت تسهیلگری در راستای ارتقای پروژه‌های منطقه ۱۰، گفت: تأمین منابع مالی و برنامه‌ریزی برای رونق سرمایه‌گذاری یک اولویت اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر در جلسه مشترک مدیران حوزه مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان و شهرداری منطقه ۱۰ که پیرامون پروژه‌های سرمایه‌گذاری و حوزه مالی و اقتصادی در این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ۱۰ شهرداری جز مناطق برتر در حوزه مالی‌، اقتصادی و درآمدی شهرداری اصفهان به ویژه در عرصه درآمدهای فضای شهری است.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تسهیلگری در راستای ارتقای پروژه‌های منطقه ۱۰ افزود: موضوع تأمین منابع و برنامه‌ریزی برای رونق سرمایه‌گذاری یک اولویت اساسی است.

اجرای ۱۰ پروژه مشارکتی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت‌های شهردار اصفهان نسبت به برنامه‌های این منطقه، گفت: شرایط مساعد فعلی در تمام حوزه‌های مالی و اقتصادی منطقه حاصل یک کار تیمی قوی و برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: با وجود شرایط رکود حاکم بر بازار مسکن و با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان تلاشگر شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان، امیدواریم بیش از صددرصد بودجه سال جاری منطقه محقق شود و پروژه‌ها طبق زمان‌بندی انجام شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری این منطقه، تصریح کرد: تمرکز بر پروژه‌های مشارکتی در منطقه از اولویت‌ها است، بر این اساس اجرای ۱۰ پروژه مشارکتی در دستور کار این منطقه قرار دارد.

کد خبر 613743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.