ستاره آرسنال قرارداد خود را تمدید کرد

گابریل ژسوس پس از عملکردی درخشان در تیم آرسنال، قرارداد خود را با توپچی‌ها تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گابریل ژسوس پس از شروع فوق‌العاده در فصل ۲۰۲۲-۲۳، قرارداد جدیدی را تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال امضا کرد. گابریل، قرارداد بلندمدتی جدیدی با آرسنال امضا کرده که تا سال ۲۰۲۷ معتبر خواهد بود. این مرد برزیلی تاکنون ۱۰ بار در این فصل برای توپچی‌ها در لیگ برتر بازی کرده و یک گل به ثمر رسانده است. توپچی‌ها با تشکیل یک خط دفاعی مستحکم با حضور «ویلیام سالیبا» تنها ۱۰ گل دریافت کرده‌اند و درحال‌حاضر با ۲۷ امتیاز در صدر جدول هستند.

از نخستین بازی خود در سپتامبر ۲۰۲۰، این بازیکن ۲۴ ساله ۸۱ بازی برای آرسنال انجام داده است. او در اولین بازی خود مقابل فولام گلزنی کرد و برنده جایزه بهترین بازیکن ماه باشگاه شد تا شروع خوبی برای زندگی در شمال لندن داشته باشد؛ او هنوز برای تیم ملی فوتبال برزیل به میدان نرفته است، اما در نوامبر ۲۰۲۱ به تیم بزرگسالان دعوت شد.

آرسنال به دنبال حفظ بازیکنان با استعداد خود است و در ماه‌های آینده مذاکرات را برای تمدید قرارداد بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی آغاز خواهد کرد؛ «میکل آرتتا» به‌دنبال ساختن تیمی قدرتمند برای سال‌های آینده و متشکل از بازیکنان جوان است.

گابریل در واکنش به تمدید قرارداد خود، به وب‌سایت رسمی آرسنال گفت: «خیلی خوشحالم که این قرارداد جدید را با آرسنال امضا کردم، زیرا این باشگاه بسیار بزرگ است. این رؤیای من است و امروز بهترین روز زندگی من خواهد بود. خیلی خوشحالم که قراردادم را با توپچی‌ها تمدید می‌کنم. هر بازی، هواداران تیم را در استادیوم تشویق می‌کنند، به همین دلیل است که از ماندن در اینجا بسیار خوشحالم. آرسنال خانه من است. در آینده می‌خواهم در بازی‌های بیشتری با آرسنال پیروز شوم. قصد دارم با آرسنال جام‌ها را ببرم و برای مدت طولانی اینجا بمانم زیرا موفقیت آرسنال موفقیت من است.»

آرتتا نیز از این تمدید ستاره تیمش خوشحال بود و گفت: «گابریل از زمانی که به ما ملحق شد ویژگی‌های بسیار خوبی از خود نشان داده است. او بازیکنی جوان با اخلاق کاری عالی است و عملکرد قوی و ثابت او در دو فصل گذشته، برای ما بسیار مهم بوده است. کار کردن با "گابی" لذت‌بخش است، او روابط قوی با همه در باشگاه ایجاد کرده است و ما بسیار خوشحالیم که او با ما قراردادی طولانی مدت منعقد کرده است.»

توپچی‌ها با سفر به سواحل جنوبی برای مصاف با ساوتهمپتون، به‌دنبال کسب ۱۰ پیروزی از ۱۱ بازی هستند.

کد خبر 613716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.