هالند اولین بازیکن یک میلیارد پوندی؟

فوق‌ستاره نروژی منچسترسیتی، خواهان امضای قرارداد جدید با مالکان اتحاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رافائلا پیمنتا، نماینده «ارلینگ هالند» درباره پتانسیل مشتری خود برای امضای قرارداد جدید صحبت کرده و مشخصاً ارزش زیادی برای او قائل است

علی‌رغم امضای قرارداد با این باشگاه در تابستان امسال، ایجنت جدید هالند پیشنهاد کرده که این بازیکن نروژی علاقه‌مند به امضای قرارداد جدید با سیتی است. او همچنین با توجه به بند آزادسازی احتمالی در قرارداد هالند ۲۲ ساله که به او اجازه می‌دهد در سال ۲۰۲۴ باشگاه را ترک کند، با سران ورزشگاه اتحاد در این خصوص گفت‌وگو خواهد کرد.

وقتی از پیمنتا پرسیده شد که آیا هالند برای امضای یک قرارداد جدید آماده است یا خیر، به اسکای‌اسپورت گفت: «امیدوارم این‌طور باشد، اگر آن‌ها بخواهند امروز صحبت کنند، خوشحال خواهیم شد. چرا که نه؟ همه چیز خوب است.»

او از پرسش درباره بند آزادسازی یا عدم وجود آن که می‌تواند به هالند اجازه دهد پس از دو سال باشگاه را ترک کند، خودداری کرد. پیمنتا گفت: «خوب و بد وکیل بودن این است که می‌دانی چه چیزی را می‌توانی و چه چیزی را نمی‌توانی بگویی. نیازی نیست کسی به تو بگوید: این را نگو. بنابراین نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.»

مبلغ انتقال ۵۱ میلیون پوندی هالند در مقایسه با آنچه پیمنتا معتقد است می‌تواند ارزشش را داشته باشد، ناچیز تلقی می‌شود. وی پیشنهاد کرد که پیشنهاد این مهاجم نروژی ممکن است در آینده یک میلیارد پوند ارزش داشته باشد. او گفت: «این چیزی است که فکر می‌کنم رخ خواهد داد، زیرا ارزش فوتبال او، ارزش تصویری او و ارزش اسپانسرینگ او به‌طورقطع جمعاً یک میلیارد پوند خواهد شد.»

هالند با ارائه نمایش‌های فوق‌العاده، فصل پرباری را پشت سر می‌گذارد و در هر بازی گلزنی می‌کند! او امیدوار است زمانی که سیتی شنبه میزبان برایتون است، به ۱۵ گل خود در لیگ برتر همچنان اضافه کند.

کد خبر 613715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.