برگزاری چهارمین جشنواره نخل و آفتاب در خوروبیابانک

چهارمین جشنواره نخل و آفتاب در شهرستان خوروبیابانک، قطب تولید خرمای استان اصفهان برگزار شد.

رسول ایزدی، مسئول دبیرخانه جشنواره نخل و آفتاب امروز_جمعه بیستم و نهم مهرماه_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشنواره نخل و آفتاب در چهارمین سال متوالی با هدف نمایش توانمندی‌ها، ظرفیت‌های بومی، فرهنگ‌سازی و نقش‌آفرینی در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ در خانواده در خطه کویر برگزار می‌شود.

ایزدی ادامه داد: این جشنواره با برگزاری نمایشگاه و اجرای برنامه‌هایی در شهرهای خور و جندق و روستاهای مهرجان، گرمه، ایراج و مصر همراه است که هرساله در فصل پاییز برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره نخل و آفتاب افزود: این شهرستان از قابلیت‌های کم نظیری در گردشگری برخوردار است و برپایی این جشنواره‌ها نقش مهمی در رسیدن به اهداف توسعه گردشگری دارد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان خوروبیابانک، بازدید از نخلستان زیبا در روستای مهرجان، قربانی کردن نخل، افتتاح یک اقامتگاه بومگردی در روستای تاریخی ایراج و شهر جندق، بازدید از آبشار و دهکده نمکی مجموعه معدنی فسفات کارون (پتاس خوروبیابانک)، اجرای مسابقات بومی_محلی در روستای مصر، اجرای برنامه‌های نمایشی و نواختن موسیقی زنده از برنامه‌های این نمایشگاه در چهارمین سال برگزاری است.

شهرستان خوروبیابانک با بیش از ۱۰۰ اقامتگاه، قطب اقامتگاه بوم گردی استان اصفهان و کشور است.

کد خبر 613702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.