جواد نکونام مربی تیم‌ملی شد

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، جواد نکونام پس از پایان هفته یازدهم لیگ‌برتر، رسما به‌عنوان مربی تیم‌ملی معرفی خواهد شد تا در جام‌جهانی قطر دستیار کی‌روش باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از زمان انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت سرمربیگری تیم‌ملی فوتبال ایران، اعلام کردند جواد نکونام در جام‌جهانی به‌عنوان مربی ایرانی دستیار کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی خواهد بود؛ کارلوس کی‌روش نیز در نخستین صحبتی که در مقابل خبرنگاران داشت، تاکید کرد برای دستیار خود تنها یک انتخاب دارد و آن‌هم جواد نکونام است و باید او به کادرفنی‌اش اضافه شود.

در هفته‌های گذشته اما باشگاه فولاد، حمیدرضا گرشاسبی و حتی شخص جواد نکونام چندین‌مرتبه در واکنش به این ماجرا مخالفت خود را اعلام کرده بودند و به‌نظر می‌رسید دیگر داستان جواد نکونام و تیم‌ملی حداقل برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به پایان رسیده و این اتفاق به هیچ‌وجه صورت نخواهد گرفت.

دقایقی پیش اما مهدی تاج اعلام کرد جواد نکونام جمعه هفته آینده و بعد از مسابقات هفته یازدهم به‌عنوان دستیار به جمع کادرفنی تیم‌ملی اضافه می‌شود و تا پایان جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دستیار کی‌روش خواهد بود.

کد خبر 613695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.