درگیری ساپینتو با تصویربردار تلویزیون سوءتفاهم بود

برخلاف ادعای برخی‌ها، سرمربی تیم فوتبال استقلال به‌دلیل تصویربرداری غیرمجاز به شخص فیلمبردار که از تلویزیون هم نبوده تذکر داده و موضوع نیز بدون مشکل برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تساوی بدون‌گل تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک، یک خبر به اشتباه در برخی رسانه‌ها منتشر شد که ریکاردو ساپینتو در میکسدزون ورزشگاه آزادی درخواست عجیبی کرده که هیچ‌کسی حق فیلم‌برداری از او را ندارد و به‌همین دلیل با یکی از تصویربردارهای تلویزیون که بدون‌توجه به این موضوع، مشغول فیلم‌برداری از سرمربی آبی‌ها بوده درگیر شده است، اما محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای استقلال پیش از شروع کنفرانس‌خبری درباره خبر درگیری میان ساپینتو و فیلم‌برداران صداوسیما، اظهار کرد: زمانی که آقای ساپینتو درحال بازگشت از مسیر جایگاه به سمت رختکن بود، گویا مسئله‌ای پیش آمد و شخصی کنار وی با موبایل یا دوربین درحال فیلمبرداری بود که آقای ساپینتو به او می‌گوید نباید فیلم بگیرید چون محوطه منتهی به رختکن است.

گویا این سوءتفاهم شد که آن فرد از تلویزیون است، اما پس از پیگیری مشخص شد که وی از تلویزیون هم نبودند. هیچ مسئله‌ای نبود و موضوع نیز برطرف شد؛ این داستان را توضیح دادم چرا که نمی‌خواستیم به اشتباه اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 613685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.