۶۷ پروژه در دستور کار منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس شاخص زمان‌بندی، وضعیت پروژه‌های این منطقه ۶۲.۲ درصد نسبت به برنامه زمان‌بندی جلوتر است، گفت: امسال ۹ پروژه پیاده‌روسازی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در سطح این منطقه انجام می‌شود که سه مورد آن با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد رو به اتمام است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۶۷ پروژه و طرح عمرانی در بودجه امسال منطقه هشت شهرداری اصفهان وجود دارد که یکی از پروژه‌ها شاخص شهری، هفت مورد مهم منطقه‌ای و ۵۹ مورد منطقه‌ای و محله‌ای است.

وی ادامه داد: از مجموع ۶۷ پروژه منطقه هشت، ۲۷ مورد در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، ۳۰ مورد مربوط به حوزه خدمات شهری، شش مورد مربوط به حوزه شهرسازی و معماری و چهار مورد در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون عملیات اجرایی ۳۶ پروژه آغاز شده است، هفت مورد به اتمام رسیده و یک مورد نیز در حال بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: ۱۴ پروژه در مرحله انجام مطالعات و تهیه طرح و شش مورد در مرحله تملک است و سه مورد هنوز به برنامه زمان‌بندی آغاز عملیات اجرایی نرسیده است.

وی با بیان اینکه بر اساس شاخص زمانبندی، وضعیت پروژه‌ها ۶۲.۲ درصد نسبت به برنامه زمان‌بندی جلوتر است، تصریح کرد: امسال ۹ پروژه پیاده‌روسازی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در سطح منطقه انجام می‌شود که سه مورد آن با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد رو به اتمام است.

باقری با اشاره به احداث سه مسیر سلامت در این منطقه، گفت: این پروژه به تازگی تعیین پیمانکار و تحویل زمین شده است تا عملیات اجرایی آن طبق زمان‌بندی موجود انجام شود.

وی اضافه کرد: پروژه «باغ نوش» با رویکرد کودکان با اعتبار هشت میلیارد تومان در مرحله طراحی است و پس از این مرحله، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر 613671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.