پروژه بازپیرایی بوستان شاه ابوالقاسم یزد بهره‌برداری شد

مراسم بهره‌برداری از بازپیرایی بوستان شاه ابوالقاسم و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بافت تاریخی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین بهره‌برداری از پروژه بازپیرایی بوستان شاه ابوالقاسم یزد و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی بافت تاریخی یزد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد، مدیرکل شهری و روستایی استانداری، شهردار منطقه تاریخی شهرداری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از ساکنان محله شاه ابوالقاسم یزد برگزار شد.

این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال و در متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر مربع انجام شده و در آن زمین ورزشی فوتبال با چمن مصنوعی، رختکن، سرویس بهداشتی، فضای کافی‌شاپ و فضای استفاده عمومی در نظر گرفته شده است.

زیرسازی، جدول‌گذاری و روکش آسفالت معابر در سطح منطقه با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال هم از پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن امروز و در این مراسم برگزار شد.

یکی دیگر از پروژه‌های در نظر گرفته شده بافت تاریخی یزد که آغاز عملیات عمرانی آن امروز برگزار شد، شامل کف‌سازی و بدنه‌سازی محله شاه ابوالقاسم با اعتبار شش میلیارد ریال و کف‌سازی و بدنه‌سازی محله سرجمع با اعتبار پنج میلیارد ریال است.

همچنین عملیات ساماندهی گذر حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) به مسجد فرط که از مسیرهای با قدمت تاریخی و بسیار زیاد است هم با اعتبار سه میلیارد ریال امروز شروع شد.

کد خبر 613670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.