سامسونگ کار بر حلقه هوشمند را شروع کرده است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ کار بر حلقه هوشمند را در همکاری با چند شرکت تامین‌کننده قطعات آغاز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ کار بر پروژه حلقه هوشمند را شروع کرده است؛ این حلقه می‌تواند بر فعالیت بدنی و سلامت کاربر نظارت کند. سامسونگ به‌منظور تأمین قطعات و ماژول‌های مورد نیاز در حال همکاری با چند شرکت است.

شرکت سامسونگ سال گذشته میلادی پتنت حلقه هوشمند را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت کرد. براساس اطلاعات ثبت شده، حلقه سامسونگ قرار است حسگر اپتیکال نظارت بر ضربان قلب و نوار قلب داشته باشد. احتمالاً کاربران می‌توانند گوشی، تبلت و تلویزیون را با استفاده از این حلقه هوشمند کنترل کنند.

پیش‌بینی شده است که حلقه‌های هوشمند در سال‌های آینده محبوبیت زیادی به دست خواهد آورد. این محصولات نمایشگر نخواهند داشت، بنابراین به اندازه ساعت‌های هوشمند با مشکل شارژ مواجه نخواهند شد. البته نبود صفحه‌نمایش ممکن است باعث شود دارندگان ساعت‌های هوشمند به حلقه هوشمند اشتیاق نشان ندهند. شاید شرکت‌هایی مانند سامسونگ حلقه هوشمند را با نمایشگری ساده و کوچک تولید کنند.

حلقه هوشمند مفهوم کاملاً جدیدی نیست زیرا از گجت‌هایی مانند Oura Ring 3، Circular Ring، Hecere NFC Ring، Prevention Circul+ و Go2sleep Ring به عنوان محبوب‌ترین حلقه‌های هوشمند یاد می‌شود.

کد خبر 613666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.