لنوو لپ‌تاپی مفهومی با نمایشگر رول‌شونده به‌نمایش گذاشت

لنوو در رویداد مجازی Lenovo Tech World 2022، لپ‌تاپ مفهومی جدیدی با نمایشگر رول‌شونده به‌نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در رویداد مجازی Lenovo Tech World 2022، لپ‌تاپ بدون نامی با صفحه‌نمایش عمودی در حال باز شدن به نمایش گذاشته شد البته هنوز مشخصات فنی و حتی نام لپ‌تاپ مفهومی مجهز به نمایشگر رول‌شونده لنوو اعلام نشده است. کانسپت به نمایش درآمده در رویداد اخیر لنوو بسیار شبیه ۲۰۲۲ ThinkPad X1 Fold است که در ابتدای سپتامبر معرفی شد البته صفحه‌نمایش آن با استفاده از مکانیزمی کاملاً متفاوت گسترش پیدا می‌کند.

نسل دوم ThinkPad X1 از صفحه‌نمایش ۱۶.۳ اینچی OLED ساخت سامسونگ با وضوح ۲۰۲۴ *۲۵۶۰ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت HDR بهره می‌برد. لنوو اعلام کرده است که نمایشگر لپ‌تاپ خود صددرصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از دالبی‌ویژن و قلم لمسی پشتیبانی می‌کند. زمانی که لپ‌تاپ ۲۰۲۲ ThinkPad X1 Fold را تا کنید به نمایشگر ۱۲ اینچی دسترسی دارید. هنگام استفاده از کیبورد بلوتوثی نیز، دستگاه ذکر شده تجربه مشابه لپ‌تاپ‌های سنتی به کاربر ارائه می‌دهد.

درحال‌حاضر، نمی‌توان گفت که آیا مشخصات و ابعاد تینک‌پد دارای نمایشگر رول‌شونده با ۲۰۲۲ ThinkPad X1 Fold یکسان خواهد بود یا خیر. علاوه بر این ممکن است بسیاری از مشخصات این محصول تا زمان معرفی آن تغییر کند، بنابراین برای دستیابی به اطلاعات کامل‌تر، باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

کد خبر 613658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.