حتی تیم کوچک فرانسوی هم رونالدو را نمی خواهد!

باشگاه مارسی اعلام کرده برخلاف شایعه ها هیچ علاقه ای به جذب کریس رونالدو ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که محدودیت‌های مالی در ورزشگاه ولودروم حکم می‌کند که ارائه پیشنهاد برای مهاجم منچستریونایتد دشوار خواهد بود، به نظر می‌رسد که فوق ستاره پرتغالی با نمایش‌های اخیرش در اولدترافورد، که منجر به درگیری با اریک تن هاخ شده، خود را برای انتقال به فرانسه، به تیم‌های لیگ یک این کشور پیشنهاد کرده است. این درحالی است که رونالدو در آخرین بازی شیاطین سرخ در لیگ برتر حاضر نشد به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود.

لونگوریا رئیس باشگاه مارسی به RMC Sport در مورد گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه رونالدو ممکن است بازیکنی باشد که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به مارسی می‌پیوندد، گفته است: "فوتبال بسیار واضح است. شما به بازیکنانی که در اختیار دارید، با تراز مالی خوبی که موجود است بسنده می‌کنید. شما باید هر کاری انجام دهید تا نتایج بهتری بگیرید، به دنبال بهبود تیم باشید، اما با ثبات مالی. این در سال ۲۰۲۲ مهم است. ما به یک وضعیت مالی پایدار نیاز داریم.

ما از ایده‌هایی مانند [به خدمت گرفتن رونالدو]، و ستاره‌های بزرگ، بسیار دور هستیم و با آن فاصله داریم. ما بیشتر روی بازیکنان تیمی خودمان متمرکز شده‌ایم که عملکردهای انفرادی خوبی از خود ارائه می‌کنند و به تیم خدمت می‌کنند. ما پروژه‌ای داریم که در آن همه باید برای یک گروه کار کنند.»

رونالدو در تابستان برای جدایی در منچستر تلاش کرد، اما با هیچ تیمی به توافق نرسید و او در بیشتر فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ خود را محدود به نیمکت نشینی در یونایتد دیده است.

این ملی پوش ۳۷ ساله پرتغالی ممکن است در سال جدید برای سایر باشگاه‌ها در دسترس باشد، زیرا قرار است در تابستان ۲۰۲۳ با پایان قرارداد فعلی‌اش در انگلیس به عنوان بازیکن آزاد رها شود.

کد خبر 613645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.