استقلال صفر _ آلومینیوم صفر/ رحمتی به استقلال باخت نمی‌دهد!

استقلال و آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک امروز جمعه _بیست و نهم مهرماه_ در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی رو در روی یک دیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک

داوران: سید وحید کاظمی، محمدرضا ابوالفضلی، دانیال باشنده، عباس راکی

ناظر: ایرج نظری

ورزشگاه: آزادی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی

سرمربی: ساپینتو

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، کواچ یول، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، محمداحسان حسینی

سرمربی: مهدی رحمتی

کارت زرد:

آلومینیوم: وحید محمدزاده، رحمتی

استقلال: روزبه چشمی، سلمانی، مطهری

کارت قرمز:

آلومینیوم: اسماعیل شریفات

گل‌ها:

شرح بازی: نخستین موقعیت بازی برای استقلالی‌ها به دست آمد که راهی به دروازه آلومینیوم نداشت، بازی برای دوتیم پایاپای پیش می‌روند. شاگردان رحمتی در دقیقه ۱۷ بازی یک موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند، اما ضربه بازیکن این تیم قدرت لازم را ندارد. بازی همچنان بدون گل به دقیقه ۳۰ رسید، آبی‌ها در حمله عملکرد بهتری دارند. شاگردان رحمتی بیشتر تمرکز خود را روی دفاع گذاشتند. بازی سرعت لازم را دارد، اما دو تیم در موقعیت سازی عملکرد خوبی ندارند. داور ۳ دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: چشمی مانع حمله بازیکن آلومینیوم شد و کارت زرد دریافت کرد، استقلالی‌ها توپ و میدان را در اختیار دارند، اما شاگردان رحمتی در دفاع اجازه پیش روی به آبی هارا نمی‌دهند. استقلالی‌ها تغییرات هجومی در ترکیب خود به وجود آوردند. رحمتی دو بازیکن خارجی خود را در دقیقه ۶۴ بازی بیرون کشید. استقلالی‌ها دو موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند که پورحمیدی با عکس‌العمل هایی خوب اجازه نمی‌دهد دروازه‌اش باز شود. شاگردان ساپینتو تلاش زیادی برای عبور از لایه‌های دفاعی آلومینیوم انجام می‌دهند. جعفر سلمانی به دلیل تمارض در محوطه جریمه آلومینیوم کارت زرد دریافت کرد. پورحمیدی ستاره تیمش محسوب می‌شود. شریفات به دلیل اینکه دو بار مانع از شروع بازی شد، کارت قرمز از داور دریافت کرد که اعتراض اراکی هارا به همراه دارد. داور ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد و درنهایت پس از اعتراضات به داوری بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴: مهدی پور از نقطه کرنر توپی روی دروازه پور حمیدی فرستاد که این توپ با ضربه بازیکن آلومینیوم به صورت خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: آلومینیومی‌ها در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفتند که شوت یوئل قدرت لازم را نداشت و حسینی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۴: شوت پای چپ رضاوند بین راه به یکی از بازیکنان آلومینیوم برخورد کرد و در ادامه پورحمیدی مشکلی برای مهار توپ نداشت.

دقیقه ۲۸: حسینی ضربه محمدرضا آزادی را با واکنشی مناسب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۳: قائدی در محوطه جریمه آلومینیوم شوتی به سمت چپ دروازه پور حمیدی زد که ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: شوت پیمان بابایی از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: موقعیت خوبی برای بازیکن آلومینیوم به وجود آمد، اما شوت جبیره در چارچوب نیست.

دقیقه ۷۰: پورحمیدی شوت محکم و از راه دور محبی را با یک پرش دفاع کرد.

دقیقه ۷۱: شوت قائدی را پورحمیدی دفع کرد.

دقیقه ۸۲: مطهری با یک چرخش در محوطه جریمه آلومینیوم شوتی به سمت دروازه این تین زد که پور حمیدی توپ را دفع کرد.

شرح گل:

نکات بازی:

* ساپینتو آخرین جلسه محرومیت خود را می‌گذراند.

کد خبر 613639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.