هلند و فرانسه متحد برای تشکیل خط حمله زهردار سرخ‌ها+ عکس

با آمادگی نسبی شیخ دیاباته مهاجم خارجی پرسپولیس تهران این‌گونه پیش بینی می‌شود که یحیی گل محمدی برای ادامه رقابت‌ها از هر دو مهاجم خارجی خود را استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران برای حضور در رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم با خرید یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته خط حمله خود را تقویت کرد.

لوکادیا مهاجم هلندی قرمزها تا اینجای کار یکی از خارجی‌های موفق شاغل در ایران بوده و با زدن شش گل در ۱۰ بازی به همراه محمد عباس زاده، مهاجم تراکتور تبریز صدر جدول گلزنان لیگ برتر را از آن خود کرده است.

دیاباته دیگر بازیکن خارجی سرخ‌ها در پست مهاجم است که از هفته سوم رقابت‌های فصل جدید در جمع شاگردان گل محمدی حاضر شد، اما به دلیل مصدومیت فرصت بازی برای این تیم را پیدا نکرد.

دیاباته پس از طی کردن دوران نقاهت خود در تمرینات تیمی پرسپولیس حاضر شد و نهایتاً از هفته نهم به عنوان یار تعویضی در دقایق پایانی کنار یورگن لوکادیا قرار گرفت.

گفتنی است یحیی گل محمدی هفته هشتم تا دهم لیگ برتر را با تغییر سیستم از ۳_۳_۴ به ۱_۲_۳_۴ با حضور یک مهاجم در نوک خط حمله پشت سر گذاشته و تنها در دو بازی گذشته خود در وقت‌های اضافه شیخ دیاباته را به عنوان مهاجم دوم راهی میدان کرده است.

با توجه به آمادگی نسبی مهاجم فرانسوی قرمزها پیش بینی می‌شود که یحیی گل محمدی برای دیدارهای آتی دوباره از دو مهاجم در ترکیب اصلی استفاده کند.

هلند و فرانسه متحد برای تشکیل خط حمله زهردار سرخ‌ها+ عکس

کد خبر 613614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.