برتری پالما در حضور طیبی و اولادقباد

تیم فوتسال پالما در هفته ششم لیگ اسپانیا با نتیجه هفت بر دو از سد ریبرا ناوارا گذشت؛ در این دیدار طیبی و اولادقباد موفق به گلزنی برای پالما نشدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال پالما شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ‌برتر اسپانیا، به‌مصاف تیم فعرنشین ریبرا ناوارا رفت و با نتیجه پرگل هفت بر دو به پیروزی رسید؛ در این جدال مهم، حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ملی‌پوش ایرانی پالما نیز برای تیم‌شان به‌میدان رفتند، اما موفق به گلزنی برابر حریف نشدند.

در دیگر بازی این هفته و در دیداری حساس، بارسلونای صدرنشین به‌مصاف تیم واینا آلبالی رفت که این مسابقه با نتیجه پنج بر سه به‌سود آبی‌واناری‌ها به اتمام رسید.

بارسلونا با کسب این پیروزی و ۱۵ امتیاز صدرنشین باقی است و پالما نیز با ۱۰ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد تا فاصله‌اش را با صدرنشین همچنان حفظ کند.

گفتنی است؛ بازی‌های بارسلونا و پالما در هفته ششم لیگ‌برتر اسپانیا زودتر از سایر تیم‌ها برگزار شد. به‌این ترتیب هفته پنجم این بازی‌ها امروز و فردا _جمعه بیست‌ونهم و شنبه سی‌ام مهرماه_ به پایان می‌رسد؛ شنبه تیم فوتسال پالما به‌مصاف لوانته خواهد رفت، بارسلونا نیز امروز با ال‌پوزو دیدار می‌کند.

به گزارش ایمنا، این برنامه‌ریزی به‌واسطه حضور بارسلونا و پالما در لیگ‌قهرمانان اروپا صورت گرفته تا مشکلی در برنامه‌های لیگ‌برتر اسپانیا و مسابقات داخلی این دو تیم صورت نگیرد.

کد خبر 613606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.