آلگری روی کیه‌زا و پوگبا ریسک نمی‌کند

سرمربی یوونتوس تایید کرد که دو بازیکن مصدوم مطرح این تیم در دیدار برابر امپولی غایب هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس اعلام کرد که فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا در بازی مقابل امپولی در دسترس نیستند، اما ملی پوش ایتالیایی یووه روز شنبه در یک بازی دوستانه مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

بیانکونری امشب در ورزشگاه آلیانز میزبان امپولی است. پس از پیروزی هفته گذشته در دربی دلا مول مقابل تورینو، آنها به دنبال دومین برد متوالی خود هستند. سرمربی ایتالیایی یووه در نشست خبری اظهار کرد: فکر می‌کنم شایسته کسب پیروزی بودیم و باید همین روند را حفظ کنیم.

وی درباره مصدومین تیم خود اضافه کرد: فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا اوایل این هفته به تمرینات بازگشتند، اما هنوز برای حضور در بازی‌ها آماده نیستند. ما باید واقع بین باشیم، کیه‌زا دو بار با تیم تمرین کرد، پوگبا تا حد کمی به تمرینات اضافه شد و ریسک کردن بر روی این دو بازیکن دیوانگی است. این دو بازیکن برابر امپولی نمی‌توانند بازی کنند و در دسترس نیستند.

فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یووه گامی بزرگ و رو به جلو برداشته تا بتواند به زودی به ترکیب تیمش بازگردد. آلگری خبر داد که شنبه تیمش یک بازی دوستانه ترتیب می‌دهد تا شرایط کیه‌زا مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که او تا چه حد آماده است.

آلگری همچنین در رابطه با عملکرد ولاهوویچ گفت: دوشان گل پیروزی تیم در بازی قبلی را به ثمر رساند. او از لحاظ فنی نیز عملکرد خوبی داشت. از ولاهوویچ و مویزه کین راضی هستم چرا که در حال پیشرفت هستند و نشانه‌های رشد آن‌ها دلگرم کننده است.

سرمربی یوونتوس در پایان راجع به حریفش اضافه کرد: امپولی یک تیم سریع، فنی و از نظر فیزیکی چالش برانگیز است. ما باید سطح آنها باشیم و نباید اشتباه کنیم. اگر فکر کنیم می‌توانیم به راحتی آنها را شکست دهیم، به خودمان آسیب می‌زنیم.

گفتنی است؛ یوونتوس از پنج بازی اخیر سری A تنها دو بازی برد را برده و تاکنون ۱۶ امتیاز کسب کرده که ده امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین است. بیانکونری در یک بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا نیز خواهند رفت و برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید در برابر نماینده پرتغال پیروز شود.

کد خبر 613592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.