ستاره لیورپول رکورد بازیکن سیتی را شکست!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌ اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است. بسته خبری امروز __ جمعه بیست و نهم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میر:

* براساس گزارش‌های تازه، منچستریونایتد می‌تواند اجازه دهد تا کریستیانو رونالدو بدون هیچ هزینه‌ای تیم را ترک کند.

* بر اساس گزارش‌های منتشر شده در ایتالیا، چلسی آماده است تا به روملو لوکاکو اجازه دهد تا فصل آینده به صورت قرضی در اینترمیلان بماند.

اتلتیک:

* منچسترسیتی پیش از بازی بعدی خود مقابل لیورپول به هواداران خود، درخصوص شعار دادن در مورد فاجعه هیلزبورو صحبت خواهد کرد.

* مایک فیلان، دستیار سابق منچستریونایتد گفته است که در دوران حضورش در اولدترافورد هرگز از سوی باشگاه برای انتخاب کریستیانو رونالدو تحت فشار قرار نگرفته است.

دیلی میل:

* داروین نونز، بازیکن لیورپول، با رسیدن به سرعت ۲۳.۶۱ مایل در ساعت در شب پیروزی مقابل وستهم، به سریع‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد و از بهترین رکورد قبلی کایل واکر با ۲۳.۴۸ مایل در ساعت، عبور کرد.

* کریستیانو رونالدو در دیدار چهارشنبه شب منچستریونایتد مقابل تاتنهام حاضر نشد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

سان:

* کریستال پالاس در حال بررسی پیشنهادی برای جذب بن بریتون دیاز مهاجم بلکبرن در ماه ژانویه است.

* تایسون فیوری پس از افشای اینکه به او پیشنهاد خرید باشگاه شهرش داده شده است، امیدوار است که باشگاه "مورکاب" به یک تیم بزرگ در فوتبال انگلیس تبدیل شود.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایندگان حکیم زیخ بازیکن چلسی، مذاکراتی را با میلان برای انتقال به ایتالیا در ژانویه انجام داده‌اند.

دیلی استار:

* پس از پیروزی شب گذشته آرسنال مقابل پی اس وی در ورزشگاه امارات در لیگ اروپا، پلیس ضد شورش مجبور شد وارد عمل شود، زیرا هواداران میهمان صندلی‌ها را شکستند آتشی به سمت هواداران میزبان پرتاب کردند.

گاردین:

* وستهام امیدوار است دو هفته استراحت برای لوکاس پاکتا کافی باشد تا از مصدومیت شانه که شانس حضور ملی پوش برزیلی در جام جهانی به خطر انداخته، بهبود یابد

دیلی رکورد:

* گفته می‌شود کالوین باسی، مدافع سابق رنجرز، پیش از انتقال گران قیمت تابستانی اش به آژاکس، توسط آرسنال، برای انتقال به لیگ برتر انگلیس تحت نظر قرار گرفته بود.

سان اسکاتلند:

* براساس گزارش‌ها، روکو واتا، بازیکن سلتیک، به هدف نقل و انتقالاتی آرسنال، من سیتی، آث میلان، یوونتوس و رم تبدیل شده است.

تایمز:

* پس از اینکه سازمان اتومبیلرانی FIA تشخیص داد که ردبول، سقف بودجه سال گذشته را نقض کرده است، حالا آنها با جریمه مالی و ورزشی روبرو هستند و انتظار می‌رود آخر هفته در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

* برگزارکنندگان تنیس ویمبلدون با وجود نگرانی‌ها در مورد بحران هزینه زندگی و احتمال وجود تعداد زیادی صندلی خالی در مسابقات امسال، قیمت بلیط‌های سنتر کورت برای مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ را افزایش دادند.

کد خبر 613590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.