استقلال _ آلومینیوم اراک/ رحمتی به روند نباختن مقابل استقلال ادامه می‌دهد؟

تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک امروز در هفته دهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک امروز جمعه _بیست و نهم مهرماه_ در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی رو در روی یک دیگر قرار می‌گیرند.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک

داوران: سید وحید کاظمی، محمدرضا ابوالفضلی، دانیال باشنده، عباس راکی

ناظر: ایرج نظری

ورزشگاه: آزادی

پخش زنده: شبکه سه

تیم فوتبال استقلال در ۹ هفته اخیر با کسب پنج پیروزی، سه مساوی، یک باخت و ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. آبی پوشان پایتخت هفته گذشته مقابل ذوب آهن به میدان رفتند که با گل به خودی محمد قریشی این بازی را با پیروزی به اتمام رساندند. شاگردان ساپینتو در این هفته مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرند که با پیروزی در این دیدار ۲۱ امتیاز خواهند شد و با توجه به تفاضل گل کمتر به پرسپولیس در رده دوم جدول جای می‌گیرند، اما اگر این بازی را واگذار کنند در رده سوم جدول قرار می‌گیرند.

برکناری غیرمنتظره مدیرعامل

چند روز پیش مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال به صورت غیرمنتظره از سمت خود برکنار شد و تا به امروز دلیل آن مشخص نشده است. آجرلو در دوران مدیریتش موفق شد استقلال را به قهرمانی برساند و در فصل جدید هم جز تیم‌های مدعی شناخته می‌شود و باید دید علی فتح‌الله‌زاده که جایگزین وی شده چه عملکردی خواهد داشت.

مهاجم گل نزن!

سجاد شهباز زاده که فصل گذشته در سپاهان عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داده بود، اما در فصل و تیم جدید خود تا هفته نهم مسابقات نتوانسته برای استقلال گلزنی کند که باید دید این بازیکن می‌تواند روند گلزنی خود را برابر آلومینیوم شروع کند یا خیر.

ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل محرومیت مقابل آلومینیوم هم اجازه حضور روی نیمکت تیمش را ندارد و از بازی هفته آینده مقابل هوادار می‌تواند تیم خود را همراهی کند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ۹ هفته اخیر سه پیروزی، سه تساوی، سه شکست و ۱۲ امتیاز به دست آورده که در رده نهم جدول قرار گرفته است. شاگردان رحمتی هفته گذشته به مصاف مس کرمان رفتند که با دوگل این تیم را شکست دادند. اراکی‌ها این هفته مقابل استقلال به میدان می‌روند و در صورت پیروزی امکان صعود تا رده ششم جدول را هم دارند، اما اگر بازی را واگذار کنند امکان سقوط تا رده دوازدهم را هم دارند.

استقلال و آلومینیوم اراک فصل گذشته دو بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که هردو بازی با تساوی به پایان رسید تا شاگردان رحمتی با امید به نتیجه گیری در این دیدار حاضر شوند. لازم به ذکر است که آخرین پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم به سال ۱۳۹۹ بر می‌گردد.

کد خبر 613572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.