غیر قابل پیش‌بینی‌ترین پست استقلال+ عکس

کادر فنی استقلال تهران با حضور مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، روزبه چشمی و عزیزبک آمانوف در پست هافبک برابر حریفان خود غیر قابل پیش‌بینی و با چینش‌های متفاوت ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال تهران روز جمعه_ بیست و نهم مهرماه_ از ساعت ۱۷ به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. آبی پوشان پایتخت یکی از تیم‌های پر مهره لیگ برتر محسوب می‌شوند و در خط هافبک خودشان با چالش‌های زیادی روبرو هستند.

ریکاردو ساپینتو در ۹ بازی گذشته خودش سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و عزیز بک آمانوف را به عنوان بازی‌ساز راهی میدان کرده و می‌توان گفت یکی از پست‌هایی که سرمربی آبی‌ها تغییر زیادی در آن ایجاد می‌کند پست هافبک است.

مهدی مهدی پور از بازیکنان مورد علاقه ریکاردو ساپینتو محسوب می‌شود و تقریباً در تمامی رقابت‌های این تیم مورد اعتماد کادر فنی آبی پوشان بوده و در کنار روزبه چشمی عملکرد موفقی را از خود به نمایش گذاشته با این حال ساپینتو سبک بازی سعید مهری را هم تأیید می‌کند و در برخی از بازی‌های استقلال این بازیکن را به عنوان یار اصلی در ترکیب قرار داده است.

با اینکه به نظر می‌رسد سرمربی استقلال برای چینش خط هافبک تیمش مشکل چندانی ندارد اما حضور عزیزبک آمانوف روی نیمکت استقلال، انتخاب بازیکن برای حضور در این پست را دشوار می‌کند.

آمانوف بازیکن جوان و اهل تاجیکستان آبی‌ها است که علی رغم پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش، نظر کادر فنی استقلال تهران برای حضور در ترکیب را جلب نکرده با این حال هافبک تاجیک آبی‌ها در ۹ دیدار گذشته تنها سه بازی در ترکیب ۱۸ نفره استقلال قرار گرفته و هر سه مرتبه به عنوان یار تعویضی برای این تیم وارد میدان شده است.

با این تفاسیر باید دید سرمربی آبی پوشان برای ارنج هافبک به ترکیب مدنظر خودش دست پیدا کرده یا در مقابل آلومینیوم نیز قصد دارد تغییرات خودش را ادامه دهد؟!

غیر قابل پیش بینی‌ترین پست استقلال+عکس

کد خبر 613565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.