پورعلی گنجی مدافعی که مهار می‌شود+عکس

مرتضی پورعلی گنجی مدافع قرمز پوشان پایتخت در تمام حملات این تیم نقش موثری را ایفا می‌کند و در اکثر مواقع توسط مدافعان حریف مهار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ مرتضی پور علی گنجی مدافع میانی پرسپولیس تهران در ۱۰ بازی گذشته این تیم همراه گئورگی ولسیانی زوج دفاعی سرخ پوشان را تشکیل داده و تیم یحیی گل محمدی با حضور این بازیکن در ترکیب اصلی تاکنون موفق به ثبت هفت کلین شیت از مجموع ۱۰ بازی شده است. پورعلی گنجی علاوه بر اینکه از پس کارهای دفاعی به خوبی بر می‌آید و نقطه قوت قرمزهای پایتخت محسوب می‌شود در حملات این تیم نقشی موثر و کلیدی دارد.

عملکرد مدافع پرسپولیس در بازی‌های این تیم نشان می‌دهد مرتضی پورعلی گنجی پای ثابت حملات شاگردان گل محمدی در ضربات ایستگاهی و ارسال از کرنرها است. این بازیکن به دلیل قد و قامت بلند بارها با ضربه سر دروازه‌ بان تیم حریف را به چالش کشیده و اگر چه تاکنون برای پرسپولیس گلزنی نکرده اما موفق به خلق موقعیت‌های خطرناک شده است.

با این حال می‌توان گفت بر خلاف اینکه پورعلی گنجی بازیکن موفق قرمز پوشان در خط دفاع است اما به دلیل مشارکت در حملات این تیم توسط مدافعان حریف مهار می‌شود و اینگونه به نظر می‌رسد که یکی از برنامه‌های رقبای شاگردان گل محمدی کنترل کردن این مدافع در مواقعی است که قرمزها در نظر دارند از طریق ضربات ایستگاهی یا ارسال از جناحین حریف شان را مغلوب کنند.

پورعلی گنجی مدافعی که مهار می‌شود+عکس

کد خبر 613564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.