شبکه کامپیوتری از حیاتی‌ترین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرداری است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: شبکه کامپیوتری از حیاتی‌ترین زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای مختلف شهرداری است.

عباس بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه زیرساخت‌های ارتباطی محل جدید شهرداری منطقه یک اجرا شده است، اظهار کرد: هدف از اتصال ساختمان شهرداری این منطقه به مرکز داده و شبکه‌ شهرداری، اجرای زیرساخت‌های ارتباطی مبتنی بر استانداردها است.

وی افزود: هر شبکه کامپیوتری باید با توجه شرایط و سیاست‌های سازمان طراحی و پیاده‌سازی شود، در واقع شبکه‌های کامپیوتری زیرساخت‌های لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع و استفاده از سرویس‌های مورد نیاز فراهم می‌کند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: در صورتی که زیرساخت‌های ارتباطی به درستی طراحی نشود، در زمان استفاده از شبکه مشکلات متفاوتی به وجود می‌آید و باید هزینه‌های زیادی به منظور نگهداری شبکه و تطبیق آن با خواسته‌های مورد نظر صرف شود.

بیگی ادامه داد: با توجه به طراحی و چیدمان ارائه شده از سوی شهرداری منطقه یک برای ساخت ساختمان جدید شهرداری، پیش‌بینی لازم برای توسعه‌های آینده مدنظر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این زیرساخت‌ها با نصب فیزیکی رک، پچ پنل‌ها، پچ‌کوردها و سوئیچ‌ها مطابق با الگو و آرایش استاندارد و اجرای بیش از ۱۵۰۰ متر کابل‌کشی انجام و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ شبکه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط حوزه زیرساخت سازمان اجرا شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد پایداری، سرعت و امنیت را از ویژگی‌های زیرساخت‌های اجرا شده دانست و گفت: پس از اجرای شبکه، تست‌های استاندارد نهایی از جمله تست فلوک انجام و اطمینان لازم از صحت و پایداری عملکرد آن حاصل می‌شود.

بیگی افزود: با توجه به لزوم خدمات‌رسانی بدون وقفه به شهروندان و اهمیت کار در شهرداری منطقه یک، پیش‌بینی‌های لازم جهت تجهیز شبکه و سیستم‌های رایانه به برق اضطراری انجام شده است.

کد خبر 613547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.