توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری شهرداری شهرکرد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و خدمات الکترونیک شهرداری انجام شده است.

عباس بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پرتال جدید سازمان مدیریت پسماند که با استفاده از زیرساخت جدید طراحی و اجرا شده است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: شهرداری در راستای توسعه زیرساخت نرم‌افزاری و خدمات الکترونیک شهرداری، پروژه پرتال‌های سازمانی را مدتی قبل در دستور کار قرار داد و تاکنون پرتال چهار سازمان از سازمان‌های نه‌گانه شهرداری با استفاده از زیرساخت جدید بازطراحی و رونمایی شده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: تحریریه خبر قدرتمند، امکانات هوشمند در راستای افزایش بازدید و رتبه در موتورهای جست‌وجو، فرم‌ساز و فرآیندساز پیشرفته، ماژول آموزش شهروندی، ماژول‌های اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات، ماژول مناقصات و مزایدات، ماژول اطلاع‌رسانی پروژه‌های شهری با قابلیت‌هایی نظیر نمودار پیشرفت فیزیکی و ریالی و گالری تصاویر و چند رسانه‌ای از جمله امکانات پرتال است.

بیگی تاکید کرد: این پرتال با استفاده از زیرساخت سازمانی هوشمند شهرداری توسعه یافته است و امکانات به‌روز و مؤثری را در اختیار سازمان مدیریت پسماند قرار می‌دهد.

وی گفت: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌های مورد نیاز، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات آمادگی دارد با دیگر سازمان‌های شهرداری جهت بازطراحی پرتال‌ها به منظور توسعه خدمات الکترونیک همکاری کند.

کد خبر 613546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.