نمی‌دانم؛ کسی به من چیزی نگفته است!

روی ماتا گفت: شکست یا برتری پرسپولیس برایمان اهمیتی ندارد، ما به‌دنبال کسب پیروزی در دیدار خودمان هستیم و بعدا به نتایج سایر بازی‌ها نیز نگاهی خواهیم انداخت؛ درباره مخالفت ساپینتو با برگزاری دربی پایتخت بعد از جام‌جهانی چیزی نمی‌دانم و کسی هم با من صحبت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روی ماتا در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال تهران مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: فردا یک بازی خیلی سختی را انتظار داریم، تیم فوتبال آلومینیوم اراک چهار هفته است که متحمل شکستی نشده، خوب بازی می‌کنند و البته ما یک بازی خانگی در پیش داریم و علاقه‌مندیم جایگاه‌مان در صدر جدول را حفظ کنیم؛ به‌طور کلی بازی خیلی‌خوبی را فردا شاهد خواهیم بود.

وی درباره کار سخت استقلال در مقابل تیم‌هایی که سبک بازی‌شان دفاعی است افزود: نه تنها استقلال که تمامی تیم‌های بزرگ با چنین مشکلی مواجه هستند و در برابر تیم‌هایی که تدافعی بازی می‌کنند همیشه دشواری‌هایی برای تیم‌های بزرگ وجود دارد. مشکلی نیست، روی این مسائل کار کرده‌ایم و تیم‌مان را بر حسب همین تاکتیک‌ها چیده‌ایم. همان‌طور که قبلاً بوده‌ایم پیش خواهیم رفت و رویکرد خیلی خوب‌مان را ادامه بدهیم، گل بزنیم و دیدار برابر حریف‌مان را با پیروزی به پایان برسانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره برتری پرسپولیس در بازی این هفته و همچنین انجام دیدار استقلال پس از بازی تیم رقیب ادامه داد: برای ما مهم نیست که رقیب‌مان در صدر جدول بازی خودش را ببرد یا ببازد، برای ما پیروزی تیم خودمان مهم است و تلاش خودمان را انجام دهیم، پس از اینکه بازی‌مان را به اتمام رساندیم سپس نتایج سایر بازی‌ها را مشاهده می‌کنیم‌.

ماتا خاطرنشان کرد: بازی‌های خیلی زیادی در پیش داریم و هنوز مسابقات متعددی تا پایان فصل مانده، هیچ فشاری هم روی ما نیست و فقط به سه امتیاز بازی نیازمندیم.

وی در پایان درخصوص شایعاتی مبنی‌بر مخالفت ساپینتو با برگزاری دربی پایتخت پس از جام‌جهانی گفت: نمی‌دانم، کسی به من چیزی نگفته است و من نیز راجع‌به این موضوع اطلاعاتی ندارم.

کد خبر 613535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.