تمامی بازیکنان فولاد به‌خاطر بی‌توجهی به نکات‌فنی جریمه شدند!

دستیار جواد نکونام گفت: از باشگاه درخواست کردیم تمامی بازیکنان تیم را به‌دلیل نداشتن تمرکز و انجام ندادن نکات‌فنی و تاکتیک‌های سرمربی محروم ‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا رجبی پس از شکست فولاد خوزستان برابر نساجی مازندران در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: ما قبل از بازی پیش‌بینی کرده بودیم که تیم حریف چطور بازی می‌کند، نکات تاکتیکی را در تمرینات کار کرده بودیم و می‌دانستیم که تیم حریف روی ضربات‌ایستگاهی و پنالتی گرفتن تبحر زیادی دارد؛ چون کریم اسلامی یکی از مهاجمانی است که در پنالتی گرفتن تخصص دارد.

وی افزود: این مسائل را در تمرینات گوشزد کرده بودیم و در بحث تاکتیکی، روی تیم‌مان کار کرده بودیم اما متأسفانه روی اشتباه فردی و عدم تمرکز ضربه خوردیم و به حریف پنالتی داریم؛ علی‌رغم اینکه بازی تحت کنترل ما بود، آن‌ها به گل اول رسیدند. در ادامه ما فشار آوردیم و توانستیم به گل برسیم؛ نیمه‌دوم با برتری کامل تیم فولاد بود و توپ و میدان در اختیار ما بود، موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، گردش توپ و مالکیت خوبی داشتیم و تیم حریف فشرده بازی می‌کرد اما دوباره روی یک بحث تاکتیکی اشتباه داشتیم، با یک ارسال از کنار و برتری عددی تیم حریف به گل رسید.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در ادامه هم ما فشار آوردیم اما نساجی، تیمش را پنج دفاعه کرد و فشرده‌تر بازی کرد و اجازه نداد ما به گل برسیم. به تیم نساجی تبریک می‌گوئیم.

رجبی با انتقاد از عملکرد بازیکنان فولاد گفت: باتوجه به اینکه آقا جواد نکونام روی مسائل فنی و تاکتیکی تاکید کرده بودند، ما از باشگاه درخواست کردیم که تمام اعضای تیم را جریمه کنند چون اهداف تاکتیکی ما را به‌خاطر نداشتن تمرکز انجام ندادند. توقع ما این بود که با تمام تمرکز در این بازی ظاهر بشوند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم باید دنبال نقاط ضعف خودمان بگردیم و آن را پوشش بدهیم؛ به‌هر حال تا نیم فصل باید این نقاط ضعف را ترمیم کنیم و اگر بازیکنی به کیفیت مدنظر ما نرسید، باید جدا شود تا بتوانیم نفراتی که می‌توانند به تیم ما کمک کنند، اضافه کنیم. باز هم به تیم خوب نساجی تبریک می‌گویم؛ آن‌ها باتوجه به بضاعت‌شان فوتبال قابل‌قبولی ارائه دادند. بازی جان‌داری بود که با برتری حریف به پایان رسید.

دستیار جواد نکونام در پایان درخصوص قضاوت داور مسابقه اظهار کرد: فکر می‌کنم داور باید در دقیقه ۶۰ بازی، صابر حردانی را به دلیل خطا روی علی قربانی با کارت زرد دوم جریمه و اخراج می‌کرد. تیم حریف باید ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی می‌کرد اما متأسفانه داور خیلی راحت از این صحنه گذشت و ادامه داد و با بی‌مهری این بازیکن را اخراج نکرد. شاید تیم حریف هم نقطه نظراتی داشته باشد اما در فوتبال روز دنیا خیلی از برخوردها را خطا نمی‌گیرند ولی آقای کمیل قاسمی به‌راحتی خطا می‌گرفت و اجازه نمی‌داد بازی انجام شود. در مجموع به‌جز صحنه‌ای که صابر حردانی باید اخراج می‌شد ما روی صحنه‌ای اعتراض نداریم و پنالتی را هم قبول می‌کنیم.

کد خبر 613524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.