رشد اندک بازار رمزارزها

بازار رمزارزها امروز روند متعادلی را سپردی کرد بیت کوین، اتریوم و بی ان بی هر سه رشد زیر یک درصد داشتند و شاخص ترس و طمع نیز در همان سطح قبلی باقی ماند، از دلایل رشد اندک بازار امروز می‌توان به برخورد بیت کوین به سطح حمایتی ۱۹ هزار در روز گذشته اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز روند متعادلی را سپردی کرد بیت کوین، اتریوم و بی ان بی هر سه رشد زیر یک درصد داشتند و شاخص ترس و طمع نیز در همان سطح قبلی باقی ماند، از دلایل رشد اندک بازار امروز می‌توان به برخورد بیت کوین به سطح حمایتی ۱۹ هزار در روز گذشته اشاره کرد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۳۰۴ دلار

تغییرات: رشد ۰.۶۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۰۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۶۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۲ دلار و ۹۱ سنت

تغییرات: رشد ۰.۶۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۶۲ دلار

تغییرات: رشد ۱.۶۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۵۴ دلار

تغییرات: افت ۰.۵۸ درصدی

سولانا (SOL): ۲۹ دلار و ۳۰ سنت

تغییرات: افت ۱.۶۷ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۰۱ دلار

تغییرات: رشد ۲.۰۹ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۴۴ دلار

تغییرات: افت ۲.۵۷ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۱۳ سنت

تغییرات: افت ۰.۲۷ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۰۸ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۵ دلار و ۳۸ سنت

تغییرات: رشد ۰.۳۸ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

رشد اندک بازار رمزارزها

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: تا زمانی که محدوده حمایتی سبز رنگ (۱۹ هزار دلار) برای بیت کوین وجود دارد احتمال تغییر روند بازار را اندک میدانیم اما در صورت از دست رفتن پیش بینی ریزشی شدیدی را متصور خواهیم بود، با برخورد به سطح مذکور در ۲۴ ساعت اخیر شاهد رشد بازار هستیم.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۹۵ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۰۹ درصد

رشد اندک بازار رمزارزها

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۴۲ میلیارد ۲۳۱ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۱ میلیارد ۱۸۹ میلیون دلار

رشد اندک بازار رمزارزها

شاخص ترس و طمع

پایداری شاخص ترس و طمع در سطح ۲۳ واحد

رشد اندک بازار رمزارزها

اخبار بازار رمزارزها

برنامه بازیابی صرافی FTX می‌تواند ۷۲ درصد از سرمایه کاربران وویجر را بازپرداخت کند

به گزارش بلومبرگ، پس از آنکه صرافی FTX با موفقیت دارایی‌های باقی‌مانده کارگزاری ورشکسته ارزهای دیجیتال، وویجر را خریداری کرد؛ این صرافی اکنون یک برنامه بازیابی را پیشنهاد داده است که می‌تواند حدود ۷۲ درصد از سرمایه ازدست‌رفته مشتریان وویجر را بازگرداند. با این حال، تا زمانی که مایکل ای وایلز، قاضی حوزه ورشکستگی طرح پرداخت ورشکستگی وویجر را تأیید نکند، این برنامه اجرایی نخواهد شد.

افت قابل‌توجه بهای توکن‌های گیمینگ در طول بازار نزولی هفته گذشته

پس از اعلام نرخ تورم در آمریکا در پنجشنبه هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال با افت ۸.۰۸ میلیارد دلاری مواجه شد. در این میان، چند توکن شاهد افت بیشتر قیمت نسبت به سایر توکن‌ها بودند؛ به‌طوری که ارزهای دیجیتال مرتبط با بازی‌های بلاک چینی همچون اکسی اینفینیتی (AXS)، چیلیز (CHZ) و ایپ کوین (APE) طی هفته اخیر بیش از هشت درصد ارزش خود را از دست دادند.

دسترسی کاربران روسی به صرافی کراکن ممنوع شد

کراکن آخرین صرافی ارزهای دیجیتال است که برای پیروی از تحریم‌های اعمال‌شده از سوی اتحادیه اروپا، دسترسی کاربران روسی را به پلتفرم خود محدود می‌کند. این صرافی در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) ایمیلی به کاربران روسی خود ارسال کرد تا توقف خدمات خود را در این کشور به اطلاع آن‌ها برساند. گفتنی است که کاربران روسی با ارسال یک درخواست می‌توانند سرمایه خود را از صرافی کراکن خارج کنند.

حجم معاملات همتابه‌همتای بیت کوین در هند نسبت به سال گذشته دو برابر شده است

داده‌های کوین دنس نشان می‌دهند که معاملات همتابه‌همتای بیت کوین در هند طی یک سال اخیر تقریباً دوبرابر شده است. این داده‌ها که براساس حجم معاملات کاربران هندی در پلتفرم پکسفول جمع‌آوری شده است. این داده‌ها نشان می‌دهند که حجم کنونی معاملات هفتگی کاربران هندی در این پلتفرم ۱۲۱ بیت کوین است؛ درحالی که سال گذشته ۶۵ بیت کوین بوده است.

ماینرها برای مقابله با قیمت‌های بالای انرژی، بیت کوین و ریگ‌های استخراج خود را می‌فروشند

بحران قیمت انرژی در کنار افزایش نرخ هش و سختی شبکه در سال جاری باعث شده تا استخراج‌کنندگان بیت‌کوین روزهای سختی را پشت سر بگذارند. طبق گزارش منتشرشده توسط هش‌ریت ایندکس، قیمت هش استخراج بیت کوین نسبت به سال گذشته ۸۳ درصد کاهش یافته است. این گزارش، خاطرنشان می‌کند که شرکت‌های عمومی استخراج در طول سه ماه سوم سال جاری، برای تأمین هزینه‌های عملیات و پرداخت بدهی‌های خود همچنان به فروش ریگ‌های استخراج و بیت کوین‌های خود ادامه می‌دهند.

تحلیلگر مطرح: بیت کوین درحال آماده‌شدن برای یک رشد ۴۰۰ درصدی است

تون ویز، تحلیلگر و معامله‌گر باتجربه ارزهای دیجیتال، در مصاحبه اخیر خود با کیتکو نیوز پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ شش رقمی خواهد شد. او عنوان کرد که چرخه هاوینگ بعدی بیت کوین در سال آینده یک بازار صعودی را آغاز خواهد کرد. او در این مصاحبه گفت: «اگر در سال آینده به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار نرسیم، شگفت‌زده خواهم شد».‌

خدمات درآمد داخلی آمریکا پیش‌نویس سند مالیاتی ارزهای دیجیتال برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد

سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا یک پیش‌نویس از دستورالعمل‌های جدیدی را در رابطه با گزارش فعالیت دارایی‌های دیجیتال برای مالیات‌دهندگان آمریکایی منتشر کرده است. در این پیش‌نویس ذکر شده است که ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک دارایی دیجیتال در راستای اهداف مالیات بر درآمد فدرال تلقی می‌شود. این پیش‌نویس سند مالیاتی، توکن‌های غیرمثلی، ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها را در طبقه دارایی‌های دیجیتال قرار می‌دهد.

بنیاد سلستیا برای طراحی یک معماری بلاک چین ماژولار ۵۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

بنیاد سلستیا در ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اعلام کرد که در دور تأمین مالی جدید خود، ۵۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. بین کپیتال کریپتو، پالی‌چین کپیتال، پلیس‌هولدر، گلکسی، دلفی دیجیتال، بلاک چین کپیتال، ان‌اف‌ایکس، پروتکل لبز و فیگمنت از جمله شرکت‌هایی هستند که این تأمین مالی شرکت کرده‌اند. سلستیا در حال طراحی یک معماری بلاک چین ماژولار است که هدف آن حل چالش‌های موجود هنگام استقرار و مقیاس‌پذیری شبکه‌های بلاک چین خواهد بود.

ایلان ماسک: برای خرید توئیتر بیشتر از آنچه که باید پرداخت می‌کنم

ایلان ماسک عقیده دارد که او و دیگر سرمایه‌گذاران به‌وضوح بیش از آنچه که باید برای خرید توئیتر پرداخت می‌کنند. مدیر اجرایی شرکت تسلا، توئیتر را مانند یک دارایی توصیف کرد که برای مدتی طولانی تضعیف شده اما دارای پتانسیلی شگفت‌انگیز است. ماسک روز چهارشنبه در جلسه گزارش درآمد سه ماهه تسلا گفت: «پتانسیل بلندمدت این شرکت به‌مراتب بیشتر از ارزش فعلی آن است». بر اساس حکم دادگاه او باید تا ۲۸ اکتبر (۶ آبان) سرمایه ۴۴ میلیارد دلاری برای خرید توئیتر را فراهم کند.

بازار توکن‌های غیرمثلی بلار توکن بومی خود را میان کاربران ایردراپ می‌کند

بازار توکن‌های غیرمثلی بلار قصد دارد تا توکن BLUR را میان کاربران خود ایردراپ کند. این پلتفرم در توئیتر خود اعلام کرد که این توکن را برای هرکسی که در شش ماه گذشته در بازار نزولی حضور داشته است، ارسال می‌کند. طبق اعلام بلار، کاربران برای دسترسی به این ایردراپ، باید یک توکن غیرمثلی را طی ۱۴ روز آینده در این پلتفرم فهرست کنند.

تسلا همچنان ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارد

بر اساس اسنادی که تسلا پیش از جلسه گزارش درآمد سه ماه سوم خود به سرمایه‌گذاران منتشر کرد، ذخایر بیت کوین این شرکت خودروسازی نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ بدون تغییر باقی مانده است. طبق این گزارش، تسلا همچنان ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارد. گفتنی است که این شرکت در ماه ژوئیه (تیر) اعلام کرد که ۷۵ درصد از دارایی بیت کوین خود را به فروش رسانده است که در آن زمان معادل ۹۳۶ میلیون دلار بود.

مشاور جرایم مالی: ارزهای دیجیتال به آسانی قابل ره‌گیری هستند

مایکل گرومک، رئیس کمیته کارگروه دارایی‌های دیجیتال در ائتلاف جهانی مبارزه با جرایم مالی، در مصاحبه خود با کیتکو نیوز عنوان کرد که ارزهای دیجیتال مخفیگاه مجرمان نیستند، چون تراکنش‌های آن‌ها قابل ره‌گیری است. او دراین‌باره گفت: «این درست نیست که فکر کنیم با انجام تراکنش در شبکه بلاک چین می‌توان از دست قانون فرار کرد. بسیاری از مضنونان به آسانی قابل ردیابی هستند. انجام تراکنش در شبکه بلاک چین از طریق ارزهای دیجیتال شبه ناشناس کار هوشمندانه‌ای نیست.»

فیدلیتی امکان انجام معاملات اتریوم را برای مشتریان سازمانی خود فراهم می‌کند

طبق اطلاعات نامه‌ای که توسط سخن‌گوی فیدلیتی به تأیید کوین دسک رسیده است، امکان انجام معاملات اتریوم از تاریخ ۲۸ اکتبر (ششم آبان) برای مشتریان سازمانی این شرکت فراهم خواهد بود. این شرکت مدیریت سرمایه، در اوایل ماه جاری نیز اعلام کرده بود که صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم خود را پس از جمع آوری حدود پنج میلیون دلار راه‌اندازی کرده است. بر اساس این نامه، مشتریان فیدلیتی قادر به خرید و فروش و انتقال اتریوم خواهند بود.

گزارش: نیمی از اکسپلویت‌های دیفای مربوط به هک پل‌های میان‌زنجیره‌ای است

طبق گزارش جدید توکن ترمینال، هکرها طی دو سال گذشته، بیش از ۲.۵ میلیارد دلار با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های پل‌های میان‌زنجیره‌ای به سرقت برده‌اند. میچل آمادور، مدیرعامل و کارشناس امنیتی امیون‌فای دراین‌باره گفت: «بسیاری از توسعه‌دهندگان پروژه‌ها را با رونویسی و چسباندن کد پروژه‌های دیگر راه‌اندازی می‌کنند. پس هنگامی که یکی از این پروژه‌ها دارای آسیب‌پذیری باشد، بقیه نیز معمولاً دارای آن آسیب‌پذیری هستند». همچنین، به نظر می‌رسد که بخش بزرگی از هک پل‌های میان‌زنجیره‌ای در بلاک چین‌های ماشین مجازی اتریوم انجام شده است.

نقشه بازار

رشد اندک بازار رمزارزها

کد خبر 613516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.