برگزاری کنگره شهدای منطقه ۱۰ اصفهان/ استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های فرهنگی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری کنگره شهدای منطقه با همکاری مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی منطقه خبر داد و گفت: ضرورت دارد از ظرفیت نوجوانان و جوانان در تمام عرصه‌های فرهنگی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود بحیرایی، در برنامه مشترک مسئولان شهرداری منطقه ۱۰ با تولیت آستان مقدس امامزاده شاه‌میرحمزه و هیئت فداییان حسین (ع)، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۰، هیئت مذهبی و مراکز فرهنگی را در اداره شهر و حوزه اجرایی رفیق و همراه خود می‌داند و تلاش می‌کند با مشارکت مراکز فرهنگی منطقه در عرصه فرهنگی اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

وی ادامه داد: توجه به حوزه دفاع مقدس، مساجد و مراکز فرهنگی منطقه به ویژه هیئت‌های مذهبی از اولویت مهم این منطقه در حوزه فرهنگی است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری کنگره شهدای منطقه با مشارکت مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی در سال جاری خبر داد و گفت: ضرورت دارد از ظرفیت نوجوانان و جوانان در عرصه‌های فرهنگی استفاده شود.

در ادامه، سیدرضا نریمانی ضمن قدردانی از شهرداری اصفهان و نگاه ویژه شهرداری به خصوص مدیریت منطقه ۱۰ اصفهان به مسائل فرهنگی و هیئت‌های مذهبی، گفت: در یک سال گذشته اقدامات فاخری در حوزه فرهنگی و مذهبی انجام شده که باعث تغییر نگرش مجموعه‌های فرهنگی به عملکرد شهرداری منطقه در حوزه فرهنگی شده است.

در پایان این برنامه سیدرضا نریمانی از داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تقدیر کرد.

کد خبر 613492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.