صداقت نیا: برای کسب قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال حاضر شدیم

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: امسال هم با حمایت‌های شرکت سهامی ذوب آهن توانستیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنیم. تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم یکی از بهترین‌های ایران است و دیدیم که چگونه فصل گذشته با حمایت همه جانبه یک استان به عنوان قهرمانی لیگ دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن و شهرداری گرگان فینالیست‌های فصل گذشته لیگ برتر هستند که گرگان به مقام قهرمانی و ذوب آهن به مقام نایب قهرمانی رسیدند. هفته نخست فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از هفتم مهرماه شروع شد که ذوبی‌ها میهمان تیم گرگان بودند، اما این دیدار توسط سازمان لیگ به تعویق افتاد.

سبزپوشان اصفهانی و گرگانی‌ها در پنج هفته گذشته چهار پیروزی، یک شکست و ۹ امتیاز به دست آوردند که شاگردان حاتمی در رده چهارم و شاگردان کوهیان در رده پنجم جدول جای گرفتند.

دیدار معوقه شهرداری گرگان و ذوب آهن امروز پنجشنبه _بیست و هشتم مهرماه_ در تهران از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود که پیمان صداقت نیا مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن در رابطه با این موضوع اظهار کرد: امسال هم با حمایت‌های شرکت سهامی ذوب آهن توانستیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنیم. تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم یکی از بهترین‌های ایران است و دیدیم که چگونه فصل گذشته با حمایت همه جانبه یک استان به عنوان قهرمانی لیگ دست یافت.

وی ادامه داد: اصفهان قطب بسکتبال کشور و ذوب آهن پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران است. ما در این دوره برای کسب عنوان قهرمانی پا به میدان گذاشته ایم و امیدواریم با تلاش بازیکنان و تدبیر کادرفنی به این مهم دست یابیم تا دل هواداران، کارگران و پرسنل زحمت کش کارخانه را شاد کنیم.

کد خبر 613486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.