ناامیدی کنته از قهرمانی تیمش در انگلیس

سرمربی تیم تاتنهام پس از شکست برابر یونایتد گفت: ما همواره برابر تیم‌های قدرتمند با مشکل مواجه می‌شویم و در سطح قهرمانی نیستیم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال لندن، آنتونیو کنته، سرمربی تاتنهام، پس از باخت دو بر صفر مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد، پذیرفت که تیمش نمی‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد.

سفیدها این شانس را داشتند که در تئاتر رویاها فاصله خود را با آرسنال پیشتاز به یک امتیاز کاهش دهند، اما در نمایشی ناامیدکننده، مقابل منچستریونایتد مغلوب شدند.

هوگو لوریس در نیمه اول چندین دفع خوب انجام داد تا منچستریونایتد نتواند به گل برسد، اما شاگردان کنته در طول بازی ضعیف ظاهر شدند تا بالاخره مقاومت لوریس در دقیقه ۴۷ شکسته شد، زمانی که فرد دروازه این تیم را باز کرد. در ادامه برونو فرناندز نیز یک گل دیگر به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

اگر آرسنال در بازی بعدی خود پیروز شود، فاصله ۷ امتیازی را با رقبای خود در شمال لندن ایجاد خواهد کرد و کنته با همین موضوع استدلال کرد که تیمش برای قهرمانی در لیگ جزیره شانسی ندارد. وی در نشست خبری پس از بازی گفت: باید صادق باشیم؛ یونایتد مستحق برد و کسب سه امتیاز بود. آنها بازی را خیلی خوب شروع کردند و موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردند.

کنته ادامه داد: در سوی دیگر، ما خوب بازی را شروع نکردیم و در ادامه، کار برای ما سخت شده بود. اشتباهات زیاد و ساده‌ای مرتکب شدیم. مطمئناً بازی خوبی برای ما نبود و صادقانه بگویم، این اولین بار نیست که چنین نمایش ضعیفی داریم.

سرمربی تاتنهام تصریح کرد: با وجود اینکه جایگاه ما در جدول خوب است، اما هر بار که برابر یک رقیب قوی قرار گرفتیم با مشکل مواجه شدیم. ما مقابل چلسی مشکل داشتیم زیرا بعد از ۹۲ دقیقه به تساوی رسیدیم، اما چلسی بر بازی مسلط بود و برابر آرسنال، ما شکست خوردیم و امروز مقابل یونایتد، ما خودمان را در زمین بازی گم کرده بودیم.

وی با تاکید بر روی نیاز بازیکنانش به تمرینات بیشتر، اعتراف کرد: گاهی اوقات می‌شنویم که افرادی می‌گویند ما مدعی عنوان قهرمانی هستیم و فکر می‌کنم فقط در ۱ یا ۱۱ ماه، شما نمی‌توانید از رتبه نهم جدول خودتان را به سطح مدعی قهرمانی برسانید، به خصوص وقتی که لیگ را با ۲۰ امتیاز کمتر از هیولاهای انگلیس به پایان می‌رسانید.

منچستریونایتد در دیدار برابر تاتنهام ۲۸ شوت روانه دروازه این تیم کرد. با این وجود شاگردان کنته تنها ۹ شوت در بازی زدند. تاتنهام ۴۸ درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما در غیاب ریچارلیسون و دژان کولوسفسکی، خلاقیتی در زمین مسابقه نداشت.

تاتنهام پس از شکست برابر یونایتد در رده سوم جدول لیگ برتر باقی ماند، اما چلسی با یک بازی کمتر، تنها سه امتیاز با تاتنهام فاصله دارد و بدون شک سفیدهای لندن تلاش می‌کنند تا یکشنبه برابر نیوکاسل یونایتد به پیروزی برسند.

کد خبر 613477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.