۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
هری کین در تیررس بایرن مونیخ

قهرمان بوندسلیگا خود را آماده کرده تا در تابستان آینده برای جذب مهاجم تاتنهام هاتسپر اقدام کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت آلمان، بایرن مونیخ همچنان به جذب هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام علاقه مند است و می‌خواهد بار دیگر در بوندسلیگا یک مهاجم تمام کننده باکیفیت در اختیار داشته باشد.

کین در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ دوباره در فرمی قوی برای تاتنهام ظاهر شده و در ۱۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۰ گل زده و دو پاس گل داده است. با ثبت چنین آماری، مهاجم انگلیسی در رادار باشگاه‌های مطرح اروپا از جمله بایرن مونیخ قرار گرفته است.

قرارداد کین با تاتنهام هاتسپر در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما باز هم گمانه زنی‌هایی در مورد آینده او وجود دارد. انتظار می‌رود بایرن در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۳ به دنبال یک مهاجم مرکزی جدید باشد، زیرا تابستان گذشته پس از انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، نتوانست جایگزینی مناسب برای او پیدا کند.

از سوی دیگر گفته شده است که هری کین، مهاجم تاتنهام علاقه مند است تا به آلیانز آرنا منتقل شود، زیرا می‌خواهد تا قبل از پایان دوران حرفه‌ای خود چندین جام معتبر و مهم به دست آورد. همچنین ظاهراً کین مجذوب چالش جدیدی است که بایرن ارائه خواهد کرد، علیرغم اینکه او در حال تعقیب رکورد گلزنی آلن شیرر در لیگ برتر است.

مهاجم اسپرز ۱۹۲ گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده که او را پس از وین رونی (۲۰۸ گل) و شیرر (۲۶۰ گل) در رده سوم برترین گلزنان تاریخ لیگ جزیره قرار داده است. کین در هر ۵ بازی آخر خود در لیگ برتر پیش از دیدار روز چهارشنبه مقابل منچستریونایتد گلزنی کرده بود، اما او در اولدترافورد ناکام ماند و موفق نشد برای تیمش گلزنی کند.

باشگاه منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۱ به شدت مایل بود تا هری کین را جذب کند اما این بازیکن نتوانست باشگاهش را متقاعد کند و در آخر ارلینگ هالند به جای کین راهی سیتی شد.

کین که کاپیتان تیم ملی کشورش در جام جهانی امسال خواهد بود، ظاهراً عجله‌ای برای مذاکره با تاتنهام ندارد. تدی شرینگهام مهاجم سابق منچستریونایتد گفته است که شیاطین سرخ باید برای جذب هری کین تمام تلاش خود را بکنند چرا که او یک بازیکن تمام عیار است.

بایرن آماده است تا ۸۷.۵ میلیون پوند برای کین هزینه کند و سران این باشگاه در آلیانز آرنا برای آمدن او تلاش می‌کنند.

کد خبر 613471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.