گالاتاسرای امیدوار به جذب مهاجم بارسلونا

مهاجم هلندی بارسا که به دلیل مصدومیت مدتی است از ترکیب دور مانده، مورد توجه باشگاه مطرح ترکیه قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت، گالاتاسرای در تلاش است تا ممفیس دیپای مهاجم هلندی بارسلونا را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد.

انتظار می‌رفت بازیکن ۲۸ ساله باراس در جریان پنجره نقل و انتقالاتی اخیر نیوکمپ را ترک کند، زیرا به دلیل خریدهای تابستانی، علناً دیپای دیگر جایگاهی در ترکیب بارسلونا نداشت. با این حال، پنجره نقل و انتقالات بدون جابه‌جایی مهاجم هلندی بسته شد و او همچنان در بارسلونا است. او در این فصل سه بازی انجام داد و در یک دیدار نیز موفق به گلزنی شد.

ممفیس بازی‌های لیگ بارسلونا را مقابل کادیز و الچه در اواسط ماه سپتامبر به عنوان بازیکن ترکیب اصلی آغاز کرد اما از آن زمان به دلیل مشکل ران از همراهی تیمش محروم ماند. این بازیکن دیدار مقابل ویارئال در لالیگا را نیز از دست داده اما می‌تواند تا پیش از پایان ماه به ترکیب بازگردد.

قرارداد ممفیس در نیوکمپ در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و در ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی منتقل شود. گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده دیپای وجود دارد، زیرا به نظر می‌رسد که وی به روزهای پایانی خود در بارسلونا نزدیک شده است.

گالاتاسرای مشتاق است این مهاجم همه‌کاره را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به ترکیه ببرد. بارسلونا تا پایان جام جهانی در مورد آینده ممفیس تصمیمی نخواهد گرفت، اما گالاتاسرای قبلاً برای ابراز علاقه خود با نمایندگان مهاجم هلندی در تماس بوده است.

باشگاه یوونتوس در تابستان به جذب این مهاجم نزدیک شد، اما معامله در آخرین لحظه بهم خورد. در آن زمان باشگاه‌های منچستریونایتد و چلسی نیز از نسبت به جذب دیپای ابراز علاقه کردند.

علی رغم گمانه زنی درباره جدایی، بارسلونا ممکن است قرارداد جدیدی به ممفیس پیشنهاد دهد. وی در اوایل این فصل عملکرد مثبتی در تیم ژاوی داشت و با توافق بر سر یک قرارداد ارزان‌تر، ممکن است در بارسا بماند.

بازیکن سابق منچستر یونایتد، فصل گذشته در فرم خوبی برای بارسلونا بود و در ۱۳ مسابقه در تمامی رقابت‌ها، ۱۲ بار موفق به گلزنی شد. ممفیس از زمان حضور در نیوکمپ در تابستان ۲۰۲۱، ۱۴ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل در ۴۱ بازی در تمامی رقابت‌ها برای کاتالان‌ها داده است.

این مهاجم همچنین رکورد قابل توجهی برای تیم سابقش در فرانسه داشت. او برای المپیک لئون ۷۶ گل و ۵۵ پاس گل در ۱۷۸ بازی ثبت کرد.

کد خبر 613466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.