اجرای ۵۸ عملیات امداد و نجات در پی بارندگی شدید

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: به دنبال بارندگی شدید، ماموران آتش‌نشانی بیش از ۵۸ مورد عملیات‌ مختلف را پوشش دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری با اشاره به امدادرسانی نیروهای آتش‌نشانی شهرداری در حادثه بارندگی شدید روز گذشته، اظهار کرد: با آغاز بارش‌های شدید باران، ناجیان آتش‌نشانی گرگان در بیش از ۵۸ مورد حادثه به کمک شهروندان شتافتند.

وی افزود: در مدت زمان بارندگی و به دنبال تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، بلافاصله تیم‌های عملیاتی از هفت ایستگاه آتش‌نشانی در محل‌های مذکور حاضر شدند و با تمام امکانات موجود به یاری شهروندان شتافتند.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشان با تمام تجهیزات مورد نیاز که در اختیار داشتند در بیش از ۵۸ مورد عملیات‌های مختلف از جمله نجات شهروندان و خودروهای گرفتار در سیلاب، آب‌گرفتگی منازل و معابر، احتمال ریزش سقف و دیوار، حوادث آسانسور به واسطه قطعی برق، خطر سقوط و اجسام معلق امدادرسانی کردند.

صفری ادامه داد: از جمله حوادث مهم به دنبال بارندگی این هفته می‌توان به افتادن کودکی در کانال آب در عدالت ۳۲ و گیر کردن خودرو همراه با سرنشینان آن در مسیر رودخانه کوی افسران اشاره کرد؛ این حوادث خسارات جانی نداشته است.

کد خبر 613435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.