ملوان ـ پرسپولیس/ مچ‌اندازی یحیی و مازیار در آشیانه قوها

ملوان و پرسپولیس عصر امروز(پنجشنبه) مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاگردان یحیی گل محمدی عصر امروز پنجشنبه بیست و هشتم مهر ماه از ساعت ۱۷ در انزلی به مصاف ملوان خواهند رفت. پرسپولیسی‌ها که هفته‌ها است صدر جدول را مال خود کرده‌اند، برای تثبیت صدرنشینی نیاز و حفظ فاصله از تعقیب کنندگان، به چیزی جز کسب سه امتیاز نمی‌اندیشند. آن سوی میدان شاگردان مازیار زارع که پس از چند سال دوری این فصل دوباره لیگ برتری شده‌اند، به دنبال نمایش خوب مقابل پرسپولیس و البته خروج از منطقه سقوط هستند.

جایگاه لغزان سرخ‌ها در صدر

پرسپولیس بعد از دو نمایش معمولی مقابل تراکتور و سپاهان که تنها به یک امتیاز ختم شد، هفته گذشته با غلبه بر مس رفسنجان دوباره قدرت‌نمایی کرد. هر چند برد استقلالی‌ها در واپسین دقایق با چاشنی شانس در اصفهان، همچنان آن‌ها را با سرخ‌ها هم امتیاز نگه داشت تا تنور رقابت حسابی داغ بماند.

حالا شاگردان ساپینتو فردا در آزادی میزبان آلومینیوم اراک هستند. از طرفی سپاهان نیز ۱۶ امتیازی و برای رسیدن به صدر، نیازمند توقف سرخابی‌ها و پیروزی است؛ هر چند طلایی‌پوشان هم کار دشواری را پیش رو دارند و باید از تراکتور تحت هدایت بردیف پذیرایی کنند.

پرسپولیس ۲۰۰ دقیقه است در جریان بازی گل نزده!

بیش از ۲۰۰ دقیقه از آخرین گل پرسپولیس در جریان مسابقه می‌گذرد و لوکادیا هفته گذشته تنها موفق به گشودن دروازه مس از روی نقطه پنالتی شد. با وجود اضافه شدن لوکادیا و حالا شیخ دیاباته، به نظر می‌رسد خط میانی بانام و نشان پرسپولیس در خلق موقعیت‌های مناسب ناکام مانده‌اند. آن‌ها بعد از بازگشت از تعطیلات و در سه مسابقه هنوز گلی در جریان بازی نزده‌اند که قطعاً برای تیمی که در کورس قهرمانی می‌جنگد، نمی‌تواند خبر خوبی باشد.

قوی سپید در لیگ برتر آشیانه می‌سازد؟

ملوان که با شکل شمایلی متفاوت و بسیار دوست‌داشتنی‌تر نسبت به قبل به لیگ برتر آمده، نتوانسته شروع خوبی داشته باشد و با کسب تنها ۵ امتیاز، به جایگاه پانزدهم تکیه زده است. البته آن‌ها نسبت به دیگر قعرنشین‌ها یک دیدار کمتر داشته‌اند و مصاف‌شان با فولاد لغو شد.

قوی سپید انزلی برای ماندگاری در لیگ، باید تا فاصله‌ها زیاد نشده و به زودی دست به کار شده و روند بهتری را پیش بگیرد. شاگردان مازیار زارع با ۶ گل زده نشان داده‌اند در فاز تهاجمی تیمی فراتر از یک قعرنشین هستند اما ضعف دفاعی در این تیم شمالی کاملاً مشهود است.

خاطره شیرین زارع از مصاف با پرسپولیس

فصل ۹۳-۹۴ برای پرسپولیس تلخ پیش رفت و شاید یکی از بدترین خاطره‌ها در ذهن هواداران این تیم، شکست رفت و برگشت برابر ملوان بود. به ویژه در دیدار برگشت که اتفاقی ویژه و به یاد ماندنی افتاد.

ملوان ـ پرسپولیس/ مچ‌اندازی یحیی و مازیار در آشیانه قوها

ملوان در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس با نتیجه دو بر یک تا دقایق پایانی پیش افتاده که خطا پنالتی از سوی دروازبان ملوان، با کارت قرمز برایش همراه شد و تا مازیار زارع، مدافع آن روزهای قوی سپید و سرمربی امروز انزلی‌چی‌ها لباس گلری پوشیده و در دروازه بایستد. محمد نوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و در عین ناباوری زارع در اولین و آخرین تجربه دروازبانی حرفه‌ای خود، پنالتی را گرفت تا بردی شیرین را برای ملوان به ارمغان آورد.

کد خبر 613430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.