رئیس بارسلونا به‌دلیل هجوم به اتاق داوران جریمه شد!

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به خاطر هجوم به اتاق داوران در ال‌کلاسیکو، از سوی لالیگا جریمه‌ مالی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به دلیل برخورد بد با «خوزه ماریا سانچز مارتینز» داور مسابقه ال‌کلاسیکو، پس از شکست سه بر یک برابر رئال مادرید، ۶۰۲ یورو جریمه شد.

فشارها روی بارسلونا همچنان ادامه دارد. پس از باخت تلخ به رقیب دیرینه، لاپورتا به وضوح در برنابئو احساس ناراحتی می‌کرد و او که از قضاوت داوران شاکی بود، پس از بازی، به شکل عجیبی وارد رختکن داوران شد.

رفتار بد رئیس بارسا در گزارش داور پس از بازی قید شد، همچنین آمده بود که سانچز مارتینز از او خواسته تا اتاق را ترک کند. لاپورتا در طول مسابقه بارها تصمیمات اتخاذ شده توسط داوران را زیر سوال برد، به ویژه پنالتی دیرهنگامی که برای لوس بلانکوس‌ها اعلام و رودریگو آن را به گل تبدیل کرد، این درحالی است که که چند دقیقه قبل از این اعلام پنالتی، کاتالان‌ها معتقد بودند باید برایشان یک پنالتی اعلام می‌شد که داوران آن را نادیده گرفته‌اند.

کمیته سازماندهی لالیگا اقدامات لاپورتا را مستحق جریمه ۶۰۲ یورویی دانست. این جریمه در بخش ۱۳۳ قانون انضباطی در رابطه با رعایت‌نکردنِ دستورات، دستورالعمل‌ها، موافقت‌نامه‌ها یا تعهدات نظارتی اعمال شد. در ماده ۲۵۵ آئین نامه عمومی آمده است که فقط اعضای تیم‌های داوری، بازیکنان و مربیان به رختکن دسترسی دارند.

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه این مدیر ۶۰ ساله به عنوان بخشی از مجازات خود محرومیتی نیز دریافت می‌کند، اما این‌طور نیست. اگرچه، با توجه به مشکلات مالی که احتمالاً در نتیجه ناکامی آن‌ها در صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ایجاد می‌شود، درحال‌حاضر نتایج بارسلونا، لاپورتا راضی نمی‌کند.

کد خبر 613399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.