هزینه هنگفت تن‌هاخ برای بازسازی منچستریونایتد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم مهرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* نیمار برزیلی در تابستان امسال آماده پذیرفتن پیشنهاد پیوستن به چلسی بود اما با توجه به درخواست مالی پاریسی‌ها، این نیوکاسل بود که می‌توانست او را جذب کند، به نظر می‌رسید ستاره برزیلی پس از اینکه کیلیان امباپه درخواست فروش او را داده بود، می‌خواست فرانسه را ترک کند.

ایونینگ استاندارد:

* میک بیل، سرمربی کوئینزپارک رنجرز گفته است که «در حال حاضر جدا شدن از کی‌پی‌آر و به‌ویژه این گروه (بازیکنان) جوان سخت خواهد بود.» اما اذعان می‌کند که در بحبوحه علاقه وولوز، او می‌تواند تیم را ترک کند.

* کودی گاکپو، ستاره آیندهوون، پس از مذاکره با این باشگاه، عدم انتقال خود در تابستان به منچستریونایتد را "شرم آور" توصیف کرد.

* میکل آرتتا بر اهمیت صعود آرسنال از گروه خود در لیگ اروپا تاکید کرده است، آن‌ها امشب از مرحله گروهی، به مصاف آیندهوون می‌روند.

دیلی میرر:

* یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ به طور علنی از جود بلینگهام ستاره بوروسیا دورتموند که در درازمدت هدف نقل و انتقالاتی لیورپول بوده است، تمجید کرده است.

* ژاوی، سرمربی بارسلونا، دیگو دالوت، ستاره منچستریونایتد را هدف اصلی نقل و انتقالات خود قرار داده است.

* تدی شرینگهام اسطوره فوتبال انگلیس به اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد گفته است پس از اینکه باشگاه در تابستان نتوانست جانشین مناسبی برای کریستیانو رونالدو به خدمت بگیرد، حالا برای جذب هری کین، مهاجم تاتنهام، اقدام کند.

تایمز:

* مایکل کریک به قبول هدایت میدلزبورو نزدیک‌تر شده است و انتظار می‌رود در بازی خانگی این باشگاه با هادرزفیلد در روز شنبه حضور در ورزشگاه داشته باشد.

* گرت ساوتگیت این هفته ترکیب موقت انگلیس برای جام جهانی را ارائه خواهد کرد و انتظار می‌رود ابرچی ایز از کریستال پالاس نیز در این لیست حضور داشته باشد.

دیلی تلگراف:

* جان مورتوگ، مدیر فوتبال منچستریونایتد، با تاکید بر تمرکز باشگاه روی پنجره تابستان آینده، احتمال خرید هر گونه خرید در ژانویه را نادیده گرفت.

* در اولین تابستان اریک تن هاخ به عنوان سرمربی یونایتد، باشگاه ۲۲۷ میلیون پوند برای ۶ خرید جدید خرج کرد که این بیشترین هزینه آن‌ها تا این جا بوده، مرد هلندی، بازنگری را در تیمی با عملکرد ضعیف آغاز کرده است.

کد خبر 613393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.