شرط جدید شرکت معین‌کوثر برای ادامه پروژه برج‌های دوقلو

شهردار خرم‌آباد گفت: بودجه شهرداری در اجرای پروژه برج‌های دوقلو هدر رفته است و زمان زیادی را از دست داده‌ایم، در نامه ارسالی جدید و پیش‌شرط‌های معین کوثر نیز مواردی مطرح شده که به نفع شرکت است و شهرداری متضرر می‌شود.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود اینکه پیمانکار برج‌های دوقلو اعلام کرده بود که نمی‌تواند کار را ادامه دهد، طی چند روز اخیر و دیدار پیمانکار با نماینده ولی فقیه به این شرکت تذکر داده شد که طرح باید اجرایی شود، بر این مبنا معین‌کوثر نامه‌ای به شهرداری ارسال کرده که حاوی چند شرط برای ادامه کار است که اگر این شروط لحاظ شود می‌توانیم کار را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری در اجرای پروژه برج‌های دوقلو هدر رفته است و زمان زیادی را از دست داده‌ایم، افزود: در نامه ارسالی جدید و پیش‌شرط‌های معین‌کوثر باز هم مواردی وجود دارد که به نفع شرکت است و شهرداری متضرر می‌شود.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: واقعیت این است که این پروژه یک مطالبه عمومی است؛ بنابراین باید جلسه‌ای برگزار، بررسی‌های لازم انجام و مشخص شود که آیا پروژه به نفع مردم شهر است یا خیر؛ هرچند معتقدم شورای اسلامی شهر موافقت نمی‌کند، زیرا این طرح به نفع شهرداری نیست.

فتوحی ادامه داد: لازم است بررسی‌ها مجدداً انجام و توافق جدیدی لحاظ شود تا بتوانیم کار را به سرانجام برسانیم، در غیر این صورت ناچار هستیم طبق قانون رفتار کنیم.

به گزارش ایمنا، شرکت معین کوثر (سرمایه‌گذار برج‌های دوقلوی خرم‌آباد) چندی پیش اعلام کرده بود که این شرکت توان ادامه کار ندارد و این پروژه به نفع مردم شهر نیست. این شرکت از فسخ قرارداد سخن به میان آورد و نامه‌ای مبنی بر ادامه کار با پیش شرط‌هایی مشخص را به شهرداری خرم‌آباد ارسال کرده است.

کد خبر 613372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.