سهام پرسپولیس از هفته آینده به‌صورت بلوکی واگذار می‌شود

هیئت واگذاری سازمان خصوصی‌سازی، از هفته آینده موافقت خود را با ادامه روند خصوصی‌سازی پرسپولیس اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ساعتی پیش در جلسه رسمی با حسین قربان‌زاده از آخرین تحولات پیرامون خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس جویا شد؛ گویا در این نشست، قربان‌زاده از عملکرد باشگاه پرسپولیس «در جهت سازگارشدن با قوانین و مقررات» تشکر کرده است.

او همچنین اقدامات باشگاه پرسپولیس را در «حمایت از سهام‌داران» دانسته و گفته: «فعالیت‌های شرکت در حال رصد شدن است و نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی، پایبند بوده است.»

با این ‌وجود نکته مهم اظهارات رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مربوط به‌زمان عرضه بلوکی باقی‌مانده سهام باشگاه پرسپولیس است که به گفته او به‌زودی این روند انجام خواهد شد. قربان‌زاده تاکید کرده است که هفته آینده از هیئت‌واگذاری برای انجام این امر مصوبه صادر خواهد شد.

در جریان این نشست، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گزارشی از روند فعالیت‌های بورسی و دیگر اقدامات مربوط به امور سهام و بازار سرمایه را ارائه کرد و همچنین گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در هفته آینده گزارشی را برای کمیته مصارف آماده خواهد کرد و برای اخذ مصوبه از این کمیته، درخواست‌های باشگاه نیز ارائه می‌شود.

کد خبر 613323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.