نصب ۱۸ پایه روشنایی در بوستان قرنی

شهردار زرند گفت: شهرداری در اجرای عملیات ساماندهی روشنایی بوستان قرنی، بیش از ۱۸ پایه روشنایی با ۳۶ لامپ ال‌ای‌دی نصب کرده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای عملیات لوله‌گذاری و ساماندهی شبکه آب‌رسانی بوستان زیتون توسط نیروهای سازمان فضای سبز شهرداری زرند خبر داد و اظهار کرد: عملیات ساماندهی و نصب پایه‌های روشنایی بوستان قرنی ۲۷ توسط نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری زرند به اتمام رسید.

وی افزود: در اجرای این عملیات بیش از ۱۸ پایه روشنایی با ۳۶ لامپ ال‌ای‌دی در این بوستان نصب شده است تا زمینه استفاده بیشتر شهروندان از روشنایی این فضا فراهم شود.

شهردار زرند از آغاز عملیات اجرایی سامان‌دهی جداول باند غربی بلوار فردوس خبر داد و خاطرنشان کرد: در این عملیات بیش از ۴۰۰۰ متر از جداول فرسوده این بلوار جمع‌آوری و تعویض خواهد شد.

ضیاء‌الدینی از عملیات کاشت بیش از ۱۰ هزار انواع گلدان گل زینتی از قبیل داوودی و کلم زینتی در فضای سبز میدان بسیج شهر زرند خبر داد و تصریح کرد: عملیات لوله‌گذاری و ساماندهی شبکه آبرسانی بوستان زیتون نیز توسط نیروهای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زرند انجام شده است.

وی گفت: عملیات زیرسازی و ریگلاژ معابر خاکی سطح شهر از جمله کوچه‌های ۱۷ شهریور شرقی توسط نیروهای حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری زرند در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، زرند یکی از شهرهای استراتژیک کرمان است که در شمال این استان قرار دارد.

کد خبر 613318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.