مدل میان‌نسلی پلی‌استیشن ۵ در آینده نزدیک رونمایی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمال رونمایی مدل میان‌نسلی پلی‌استیشن پنج و ایکس باکس سری ایکس در آینده‌ای نزدیک قوت گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دو شرکت سونی و مایکروسافت پیش از ورود به نسل جدید کنسول‌های بازی، پلی‌استیشن چهار پرو و ایکس‌باکس وان‌ایکس را به عنوان محصولات میان‌نسلی معرفی کردند تا با سخت‌افزاری قوی‌تر، طول عمر کنسول‌های محبوب نسل هشتمی افزایش یابد. به لطف محصولات میان‌نسلی، گیمرها توانستند بازی‌هایی را تجربه کنند که از لحاظ جلوه‌های بصری بسیار جذاب‌تر بودند.

در همین زمینه به دفعات ادعا شده است که سونی و مایکروسافت در پی تکرار اقدامی مشابه برای نسل جدید کنسول‌ها هستند. یک افشاگر اعلام کرده که کنسول‌های میان‌نسلی جدید که نسخه ارتقایافته پلی‌استیشن پنج و ایکس‌باکس سری‌ایکس به حساب می‌آیند؛ به صورت محدود تولید شده‌اند.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد پلی‌استیشن پنج پرو با کنسولی که گفته می‌شود در سال آینده از راه می‌رسد، تفاوت دارد. مدتی پیش در گزارشی ادعا شد مدل اصلاح شده پلی‌استیشن پنج با دیسک‌درایو جداشدنی در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. شرکت سونی انتظار دارد در سال مالی آینده، ۳۰ میلیون کنسول عرضه کند. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، مدل اصلاح شده PS5 قرار است محرک اصلی برای دستیابی به این آمار مهم باشد.

کد خبر 613298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.