ستاره آیندهوون در آرزوی پیوستن به منچستریونایتد!

کودی گاکپو، ستاره آیندهوون آرزوی حضور در لیگ برتر فوتبال انگلیس را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کودی گاکپو ستاره PSV تأیید کرد که پس از انجام مذاکرات موفقیت‌آمیز، با اریک تن‌هاخ تقریباً به پیوستن به منچستریونایتد نزدیک است.

گاکپو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال، در فهرست یونایتد قرار داشت، اما آنها در نهایت آنتونی را از آژاکس به خدمت گرفتند. مرد هلندی که در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در تمامی رقابت‌ها ۲۱ گل برای PSV به ثمر رساند، اکنون فاش کرده است که سال گذشته به تکمیل انتقال به اولدترافورد نزدیک شده است، اما وقتی توافق نهایی به نتیجه نرسیده است، خیلی ناامید شده است.

او گفت: "من نزدیک به ترک آژاکس بودم، و حتی چند بار درمورد منچستریونایتد با اریک تن‌هاخ صحبت کردم. در نهایت، این معامله انجام نشد، که برای من و پیشرفت من، خیلی ناامیدکننده بود، منچستریونایتد یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است. حدود یک هفته مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات، تحت فشار قرار گرفتم و در آن هفته باید تصمیم می‌گرفتم که به لیدز بروم یا ساوتهمپتون بپیوندم، در نهایت در آیندهوون ماندم، اما خیلی روزهای پر استرسی را گذراندم‌."

گاکپو همچنین اشاره کرده است که اگر یونایتد یک بار دیگر به او ابراز علاقه کند، بدون شک از این فرصت استفاده خواهد کرد، "من همیشه می‌گفتم که اگر اینجا در آیندهوون بمانم، خوشحال خواهم بود، چون باشگاه دوران کودکی من است، اما اگر این شانس را داشتم که به لیگ برتر بروم، البته که این انتخاب بهتری است."

انتظار می‌رود گاکپو پس از شروع فصل با آمار ۱۴ گل در ۲۰ بازی برای PSV، در ترکیب تیم ملی فوتبال هلند برای جام جهانی قطر، حضور داشته باشد.

این بازیکن ۲۳ ساله، به انگلیس سفر خواهد کرد تا پنجشنبه شب این هفته، در لیگ اروپا، به مصاف آرسنال، تیم صدرنشین برتر برود.

کد خبر 613280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.