آقای‌گل لیگ‌برتر در چنته تراکتور/ سپاهان قربانی بعدی سامورایی خواهد بود؟

محمد عباس‌زاده، مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز با شش‌گل، آقای‌گل لیگ‌برتر تا پایان هفته نهم به‌حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پایان هفته نهم رقابت‌های فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران، محمد عباس‌زاده، مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز با شش گل، بالاتر از یورگن لوکادیای پرسپولیس و ایوب کلانتری در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

هت‌تریک مهاجم تراکتوری‌ها مقابل نفت مسجدسلیمان، عباس‌زاده را به صدر جدول رساند؛ جالب اینجاست دو گل از سه گل وی در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، در دقایق آخر به‌ثمر رسید. عباس‌زاده علاوه‌بر گرفتن عنوان آقای‌گلی لیگ تا اینجای کار، هفته گذشته با درخشش در زمین، تراکتور را از بازنده به پیروز میدان تبدیل کرد.

عباس‌زاده این فصل در بازی مقابل پرسپولیس، صدرنشین لیگ‌برتر نیز گل سه‌امتیازی تیمش را به‌ثمر رساند و تنها شکست قرمزهای پایتخت در ۹ هفته لیگ‌برتر را رقم زد. وی حالا از مهم‌ترین بازیکنان تی‌تی‌های تبریزی به‌شمار می‌رود و می‌تواند در خط‌حمله برای قربان بردیف، زننده گل‌های مهمی باشد.

تراکتور فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در مصافی حساس و مهم، مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت و بدون‌شک تفکرات قربان بردیف برای رسیدن به دروازه طلایی‌پوشان اصفهانی بر مبنای توانایی‌های عباس‌زاده خواهد چرخید و این مهاجم می‌تواند برای خط‌دفاعی سپاهان بسیار خطرناک باشد.

کد خبر 613277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.