جمع‌آوری ۲۳۰۰ قلاده سگ ولگرد در رفسنجان

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از جمع‌آوری دو هزار و ۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، محمدعارف پور اسداللهی با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: در سه ماهه دوم امسال بیش از ۲۵٠ مورد تبلیغات غیرمجاز و ۱۵٠ مورد وسایل سد معبر در پیاده روها از سطح شهر جمع آوری شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد ۱۷۵ مورد اخطار جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، ۱۲۴ مورد اخطار ریختن زباله به مغازه‌ها، ۱٠۷ مورد اخطار بهداشتی به فاضلاب و دام و طیور و ۲۶۵ مورد اخطار سد معبر داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رها شده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره تماس ۱۳۷ مرکز فوریت‌های شهری اطلاع‌رسانی کنند، خاطرنشان کرد: بازدید از تنظیف معابر منطقه و همکاری با واحدهای شهرداری در دستور کار روزانه این معاونت است.

پور اسداللهی گفت: ۱۶ هزار مترمکعب نخاله ساختمانی از سطح منطقه یک و دو شهرداری رفسنجان در سه ماهه دوم امسال جمع آوری گردید.

وی از جمع‌آوری قریب به ۲۳٠٠ قلاده سگ از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده سگ‌های ولگرد در سطح شهر می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ موضوع را گزارش کنند تا در اسرع وقت اکیپ‌های ویژه در محل حاضر و نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.

کد خبر 613268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.