روحیه ایثار و جوانمردی دو مولفه آتش‌نشانان شاهرودی است

شهردار شاهرود با بیان اینکه آتش‌نشانان شهرداری با روحیه ایثار و جوانمردی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، گفت: آتش‌نشانی پیش‌قدم‌ترین سازمان در امدادرسانی به مردم است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی در آئین تجلیل از تیم عملیاتی – ورزشی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود، اظهار کرد: اعضای تیم عملیاتی-ورزشی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود نشان داد با کسب مقام نایب قهرمانی کشور و رقابت با ۳۰ تیم قدرتمند از شهرها و استان‌های مختلف می‌توان ثابت کرد که خواستن توانستن است.

وی افزود: روحیه ایثار، جوانمردی، تلاش مضاعف، سرعت عمل بالا، آمادگی جسمانی، ارتقای مهارت فنی و یک دست بودن آتش‌نشانان شاهرودی نشان داد که می‌توان از یک سازمان با تعداد ۷۰ نفر نیرو در کنار تیم‌هایی که شاید تعداد نیروی سازمان‌هایشان برابر با نیروهای شهرداری شاهرود است قرار گرفت و در کشور افتخارآفرین بود.

شهردار شاهرود خاطرنشان کرد: شرکت تیم عملیاتی- ورزشی شهرداری در مسابقات کشوری و بین‌المللی ارزیابی عملیاتی آتش‌نشانان، انگیزه‌های مستحکمی برای ارتقای نشاط، توان عملیاتی و باور آنان در خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان قلمداد می‌شود.

کد خبر 613241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.