ضرورت اجرای پروژه‌های زود بازده در دوره ششم مدیریت شهری مشهد

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده و اعتماد ساز جزو اولین برنامه‌هایی است که در مشهد با مشارکت شهروندان، شهرداری و شورای ششم شهر اجرا شد و اقدام خوبی بود که در این دوره مدیریت شهری به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه سلیمی امروز _چهارشنبه بیست و هفتم مهرماه_ در بازدید اعضای کمیته نظارتی منطقه دو با اشاره به پروژه‌های زودبازده در این منطقه، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در سطح منطقه دو شروع شده است و از شهردار و همکاران فعال در منطقه تشکر می‌کنم.

وی در خصوص پروژه‌های زودبازده و اعتماد ساز منطقه دو شهر مشهد، ادامه داد: زمین‌های خاکی فراوانی در منطقه دو وجود دارد و در این راستا در شورای ششم شهر آمادگی داریم تا با برآورد قیمت این زمین‌ها و تأمین بودجه مورد نیاز منطقه به شهرداری منطقه دو کمک کنیم تا پروژه‌های خود را در این زمین‌ها به اتمام برساند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه پروژه‌های قابل قبولی در حوزه ورزشی و فضای سبز منطقه دو تعریف شده است، گفت: در این راستا به عنوان شورای اسلامی شهر، حامی شهرداری منطقه دو برای تعریف پروژه‌های بیشتر هستیم و چند ماه قبل بازدیدی از بوستان پردیس بانوان داشتم که در آن فضا برای فعالیت بانوان مناسب نبود، اما اکنون با بازپیرایی جدید و اضافه شدن بخش‌های دیگر به این پردیس فضای مناسبی ایجاد شده است، لذا انتظار داریم بخش‌های ورزشی موجود در پارک‌های بانوان، فعال‌تر شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌های زودبازده و اعتماد ساز جزو اولین برنامه‌هایی است که در مشهد با مشارکت شهروندان، شهرداری و شورای اسلامی شهر اجرا شد و اقدام خوبی بود که در این دوره مدیریت شهری به ثمر نشست.

کد خبر 613227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.