پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی ایستگاه متروی شاهد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی ایستگاه متروی شاهد، گفت: ایستگاه شاهد به عرض ۲۱.۵ متر در عمق ۲۳ متری زیر زمین با یک رمپ و دو تونل دسترسی طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرعباس رحمتی امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ در مراسم ورود دستگاه حفار مکانیزه تی.‌بی.ام به ایستگاه شاهد در خط دوم قطار شهری، اظهار کرد: پیمانکار احداث ایستگاه شاهد به عنوان ششمین ایستگاه از مسیر خط دوم قطار شهری در محدوده خیابان لاله جنوبی و سازمان عمران شهرداری اصفهان است.

وی ادامه داد: نزدیکی این ایستگاه با پایانه باقوشخانه و مجاورت ایستگاه با جایگاه پمپ بنزین می‌توانست پروژه را با مخاطراتی روبه‌رو کند، اما تاکنون هیچ مشکلی در احداث این ایستگاه نداشتیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایستگاه شاهد به عرض ۲۱.۵ متر در عمق ۲۳ متری زیر زمین با یک رمپ و دو تونل دسترسی طراحی شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی ایستگاه شاهد، افزود: آزادسازی ورودی شرقی ایستگاه پس از ورود دستگاه حفاری آغاز می‌شود و آزادسازی ورودی غربی نیز در ادامه انجام خواهد شد.

کد خبر 613211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.