فلسطینیان در زندان‌ رژیم صهیونیستی اولویت مقاومت هستند/ قیام امروز در امتداد شمشیر قدس

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس مساله اسیران فلسطینی در بند در زندان های رژیم صهیونیستی را اولویت مقاومت فلسطین عنوان کرد و قیام امروز فلسطینی ها در کرانه باختری را امتداد نبرد "شمشیر قدس" دانست.

به گزارش ایمنا، اسماعیل هنیه در سالروز قرارداد مبادله اسیران بین حماس و رژیم صهیونیستی که ملت فلسطین از آن به نام «وفاداری به آزادگان» یاد می‌کنند، اظهار کرد: در این سالروز، به اسیرانمان در زندان‌های رژیم صهیونیستی درود می‌فرستیم.

وی افزود: اسرای ما با وجود تمام مشکلاتی که در زندان‌ها تحمل می‌کنند؛ همچنان به عهد خود پایبند هستند، سالگرد قرارداد وفاداری آزادگان امسال درحالی است که ملت فلسطین در جنین و نابلس و اردوگاه شعفاط قیام کرده‌اند؛ اردوگاهی که روایتگر قصه مقاومت و قهرمانی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس این قیام و انتفاضه را امتداد روح نبرد «شمشیر قدس» علیه رژیم اسرائیل دانست و گفت: این شمشیری است که به نیام نمی‌رود؛ مگر اینکه اسیران ما و اسرای پیامبر اسلام (ص) را آزاد کند، با اسرای خود عهد می‌بندیم که در راهی قدم برداریم که بار دیگر قرارداد (تبادل اسیران) شرافتمندانه ای را محقق و اراده ملت خود را بر رژیم اشغالگر تحمیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اراده ما قوی‌تر است، خاطرنشان کرد: ملت ما مصمم به ایستادگی در کنار اسیران و قدس و مسجد الاقصی است.

هنیه خطاب به اسیران فلسطینی گفت: به خاطر دردهایی که در زندان‌ها کشیدید و سال‌هایی که از عمرتان می‌گذرد، شما را تنها نخواهیم گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه ما همچنان در نبرد وفاداری به آزادگان هستیم، ادامه داد: گردان‌های شهید عزالدین‌القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) اسیران صهیونیست را نزد خود نگه داشته است، جنگ ما با صهیونیست‌ها همچنان برقرار است تا اینکه دشمن شروط مقاومت (در زمینه تبادل اسیران) را قبول کند و مسئله اسیران در اولویت مقاومت فلسطین خواهد ماند.

منبع: ایرنا

کد خبر 613177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.