به تلاش برای ایجاد ثبات و مبارزه با تروریسم در افغانستان ادامه می‌دهیم

نماینده ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان بعد از دیدار با همتای پاکستانی خود در تهران، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تلاش ها و تعامل خود را با همسایگان و کشورهای موثر با هدف بهبود شرایط معیشتی و امنیتی در افغانستان ادامه خواهد داد.

به گزارش ایمنا، «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «دیدارم با جناب آقای محمد صادق خان نماینده پاکستان در امور افغانستان حاوی مباحث سازنده‌ای برای بهبود وضعیت مردم افغانستان و روند ثبات ساز در ابعاد ملی و منطقه‌ای بود.

کاظمی قمی افزود: بی تردید استمرار همکاری‌های منطقه‌ای، ره آورده‌ای مثبتی را به همراه خواهد داشت، ما در کنار همسایگان و کشورهای مؤثر به تلاش‌ها و تعاملات خود به منظور ایجاد ثبات، بهبود وضعیت معیشتی مردم و مبارزه علیه تروریسم در افغانستان ادامه خواهیم داد.

محمد صادق خان فرستاده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور افغانستان که با هدف رایزنی درباره تحولات افغانستان به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، روز گذشته نیز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 613172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.