مشکل آرد نانوایی‌های شهرستان بن رفع شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مشکل آرد نانوایی‌های شهرستان بن رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _ پنجشنبه بیست‌وهشتم مهرماه_ در جلسه دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اظهار کرد: با وجود پنج امامزاده واجب‌التعظیم ایجاد یک مرکز حسینیه در شهرستان بن ضروری است. نیاز است در بحث گردشگری مذهبی خدمات رفاهی ایجاد شود تا گردشگری مذهبی نیز رونق یابد.

وی با اشاره به مشکل آرد نانوایی‌های شهرستان بن به ویژه بخش شیدا، ادامه داد: گردشگر زیادی در آن منطقه حضور دارد و باید به مشکل کمبود آرد و نان رسیدگی شود. همچنین لازم است شهرک صنعتی شیدا از تک قطبی بودن خارج شود تا شاهد رونق اقتصادی در این منطقه باشیم.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مرکز بخش شیدا یک شعبه بانکی ندارد، اضافه کرد: به دلیل سرمازدگی بخشی از باغات، مردم با مشکل اقتصادی مواجه شده‌اند، لذا تمدید وام‌های کشاورزی را درخواست داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهرستان بن انتظار می‌رود باغات شهرستان بدون دریافت وجه از کشاورز بیمه شوند، همچنین آسفالت معابر گرداب مجموعه گردشگری بن، احداث ساختمان مدیریت بحران چهارراه بن_داران، آسفالت جاده یان چشمه به آزادگان و دهکده توریستی آلان یان چشمه نیز از جمله مواردی است که باید پیگیری و مشکلات موجود رفع شود.

کد خبر 613150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.