در جلسه میز هوشمندسازی شهرداری اصفهان چه گذشت؟

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سی‌وهفتمین جلسه میز هوشمندسازی، گفت: در این جلسه موضوعاتی همچون بررسی وضعیت سامانه جدید شهرسازی شامل اضافه کردن قابلیت‌های تکمیلی همچون پرداخت الکترونیکی و اعلام مهلت زمانی پاسخ هر قسمت مطرح شد.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویکرد این دوره مدیریت شهری، کاهش مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری است که شیوع ویروس کرونا عزم مدیریت شهری بر تحقق این مهم را مضاعف کرد زیرا دغدغه سلامت آنها را داریم و از سوی دیگر، بوروکراسی‌های اداری نیز باید به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: در دوره ششم مدیریت شهری، میز هوشمندسازی با تاکید شهردار اصفهان جهت پیشرفت سریع‌تر و اثربخش‌تر این حرکت با هماهنگی و یکپارچگی امور مرتبط با این موضوع ایجاد شد که در این راستا فعالیت‌ها و پروژه‌های مهم توسعه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی به‌صورت ویژه رصد، پیگیری و حمایت می‌شود.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سی‌وهفتمین جلسه میز هوشمندسازی که با حضور شهردار، مشاور و دستیار شهردار اصفهان در امور هوشمندسازی، معاونان شهرسازی و معماری، مالی و اقتصادی، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حمل‌ونقل و ترافیک، مدیران کل ارتباطات، نوسازی و تحول اداری و مدیران عامل سازمان‌های فاوا و زیباسازی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوعاتی همچون بررسی وضعیت سامانه جدید شهرسازی شامل اضافه کردن قابلیت‌های تکمیلی همچون پرداخت الکترونیکی، اعلام مهلت زمانی پاسخ هر قسمت، ارائه زمان‌بندی کامل راه‌اندازی سامانه «اصفهان من» مطرح شد و گزارش اقدامات انجام شده در خصوص راه‌اندازی داده‌باز شهرداری، پلاک‌های جدید پستی، میزان تکمیل اطلاعات سامانه «مدیریت املاک شهر» و تحقق شارژ الکترونیکی کارت بلیت اتوبوس ارائه شد و مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

علی‌اصغری تصریح کرد: با استقبال هرچه بیشتر شهروندان از خدمات غیرحضوری، شاهد کاهش مراجعه‌های حضوری شهروندان به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان هستیم و امیدواریم بتوانیم گام‌های موثرتری در راستای افزایش سطح کیفی این خدمات برداریم.

کد خبر 613136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.