انتقاد شدید نیمار از مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ فرانس فوتبال!

فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال برزیل، در حمایت از هم‌وطن خود از مراسم توپ طلا ۲۰۲۲ فرانس فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمار مدعی است، «وینیسیوس جونیور» هم‌تیمی او در برزیل، باید در جمع سه بازیکن برتر جایزه توپ طلای ۲۰۲۲ قرار می‌گرفت. جونیور پس از فصلی که نقش کلیدی در پیروزی‌های رئال‌مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت، در رده‌بندی توپ طلا هشتم شد. نیمار هم‌وطن او به «کریم بنزما» برنده توپ طلا، به خاطر کسب این جایزه تبریک گفت اما معتقد است که وینیسیوس جونیور شایسته حضور در جمع سه نفر نهایی را داشته است.

نیمار در توئیتر نوشت: «بنزما بازیکن خوب و شایسته‌ای است اما وینیسیوس جونیور در رتبه هشتم قرار می‌گیرد، به نظر من این بیشتر یک شوخی بود.» بنزما پس از یک فصل فوق‌العاده که ۴۴ بار در ۴۶ بازی گلزنی کرد، در رده‌بندی توپ طلا ۲۰۲۲ فرانس فوتبال در رتبه اول قرار گرفت. سادیو مانه پس از نمایش‌های درخشان در لیورپول، در جایگاه دوم قرار گرفت، درحالی‌که کوین دی بروین، هافبک منچسترسیتی سوم شد

از شروع فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، تنها وینیسیوس جونیور با آمار پنج پنالتی، در بین بازیکنان لالیگا بیشتر از هر بازیکن دیگری موفق به کسب پنالتی شده است، این درحالی است که رودریگو، هم‌تیمی او در رئال، چهار پنالتی به دست آورده است. ملی‌پوش برزیلی همراه با رئال مادرید، چهارشنبه شب همین هفته، به مصاف تیم انتهایی لالیگا یعنی الچه می‌رود.

کد خبر 613130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.