خروج هالند از منچسترسیتی مشکل شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

د تلگراف:

* گرت ساوتگیت سرمربی سه شیرها، جو گومز مدافع لیورپول را به دقت زیر نظر خواهد گرفت، تا در صورت آمادگی بالا او را به جام جهانی ببرد.

* در صورت قطع همکاری با استیون جرارد، استون ویلا تلاشی بلندپروازانه برای متقاعد کردن مائوریسیو پوچتینو انجام خواهد داد تا او هدایت سران ویلا پارک را برعهده بگیرد.

دیلی میرر:

* تبدیل شدن ارلینگ هالند به "یک وزنه و یک مرد مهم در رختکن" خروج او از منچسترسیتی را مشکل می‌کند.

آینده داوید دخیا در منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا اریک تن هاخ گفته است که درباره وضعیت تمدید قراردادش تصمیمی گرفته نشده است.

دیلی اکسپرس:

* دیون دوبلین مهاجم سابق استون ویلا از رافا بنیتز به عنوان گزینه‌ای بالقوه برای جانشینی استیون جرارد به عنوان سرمربی این تیم حمایت کرده است.

* ای جنت ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی گفته که این بازیکن ۲۳ ساله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده، به منچستریونایتد یا آرسنال نخواهد پیوست.

سان:

* میدلزبورو مطمئن است که مایکل کریک، اسطوره منچستریونایتد را قبل از بازی آخر هفته با هادرسفیلد به عنوان سرمربی جدید منصوب می‌کند.

* ای جنت پل پوگبا از منچستریونایتد انتقاد کرد و اعتراف کرد که پیوستن او به جمع شیاطین سرخ، انتخاب خوبی برای هیچیک از طرفین نبوده است.

* اریک تن هاخ" می گدید هیچ مشکلی" با کریستیانو رونالدو ندارد، البته تا زمانی که در باشگاه شأن و جایگاه خود را بشناسد.

تایمز:

* انگولو کانته پس از عمل جراحی همسترینگ که باعث دوری ۴ ماهه‌اش از فوتبال شد، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.

* نیمار روز گذشته در دادگاه مدعی شد که هیچ تقصیری در مذاکره نمایندگان، برای بستن قرارداد با بارسلونا که حالا تبدیل به موضوع کلاهبرداری و فساد شده، نداشته است.

* نیل لنون بازیکن تیم فوتبال اومونیا نیکوزیا قبرس از این تیم اخراج شد، این درحالی است که کمتر از یک هفته پیش قبرسی‌ها در لیگ اروپا برابر منچستریونایتد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند اما دست آخر با گل دقیقه ۹۳ اسکات مک تومینای مغلوب حریف پرآوازه خود شدند.

ایندیپندنت:

* اریک تن هاخ می‌گوید که منچستریونایتد قبل از تصمیم گیری درخصوص آینده بازیکنانی که به پایان قرارداد خود در باشگاه نزدیک می‌شوند، صبر و تأمل می‌کند، این درحالی است که آینده ستاره‌هایی مانند داوید دخیا و کریستیانو رونالدو هم در اولدترافورد نامشخص است.

سان اسکاتلند:

* آنگه پستکوگلو، سرمربی سلتیک، برنامه‌های نقل و انتقالات تیمش برای ژانویه را با دقت دنبال می‌کند، او لیست خرید خود را از قبل آماده کرده است.

* جان فلانگان مدافع سابق رنجرز در سن ۲۹ سالگی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

کد خبر 613126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.