تساوی خارج از خانه شارلوآ/ تاثیرگذاری حسین‌زاده برای دومین هفته پیاپی

تیم فوتبال شارلوآی بلژیک در روزی‌که حسین‌زاده پاس‌گل داد و قلی‌زاده ۲۶ دقیقه بازی کرد در مقابل کورتریک به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های ژوپیترلیگ بلژیک، تیم‌های فوتبال شارلوآ و کورتریک از ساعت ۲۰ در ورزشگاه ۱۵ هزارنفری دوپای ده‌شارلوآ مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

امیرحسین حسین‌زاده پس از عملکرد فوق‌العاده‌اش در بازی هفته گذشته و به‌ثمر رساندن نخستین گل خود برای شارلوآ، از ابتدا در ترکیب گوره‌خرها قرار گرفت و ۷۴ دقیقه در زمین بود؛ حسین‌زاده پاس‌گل دوم شارلوآ را به هم‌تیمی‌اش داد تا برای دومین هفته پیاپی در ترکیب شارلوآ بدرخشد.

علی قلی‌زاده نیز بعد از هفته‌ها، از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و در ادامه، دقیقه ۷۴ جانشین امیرحسین حسین‌زاده دیگر لژیونر ایرانی شارلوآ شد.

شارلوآ تا اینجای فصل، با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۳ بازی در جایگاه یازدهم جدول هجده‌تیمی ژوپیترلیگ بلژیک قرار گرفته است؛ علی قلی‌زاده در ۱۲ بازی برای این تیم به‌میدان رفته و یک گل و یک پاس‌گل به ثبت رسانده است، همچنین امیرحسین حسین‌زاده با ۶ بازی کمتر نسبت به قلی‌زاده، آمار یک گل و یک پاس‌گل را در سیاه و سفیدهای بلژیکی از خود به‌جای گذاشته است.

کد خبر 613084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.